استقبال گسترده ائمه مساجد کرد از عرضه کتاب آستان حسینی در نمایشگاه بین المللی کتاب سلیمانیه

حضور آستان مقدس حسینی در چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب سلیمانیه و عرضه کتاب های زبان کردی با استقبال ائمه مساجد و دانشجویان اقلیم کردستان مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العتبه الحسینیه المقدسه، سید علی مامیثه، مسئول واحد نمایشگاه های آستان مقدس حسینی گفت: آستان قدس حسینی در چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب سلیمانیه حضوری فعال و برجسته دارد و در این نمایشگاه کتاب های مفیدی برای شهروندان کرد و عرب عرضه کرده است و استقبال زیادی از کتاب های منتشر شده در آستان قدس حسینی به زبان کردی به عمل آمده است.

 

وی افزود: آستان مقدس حسینی هر ساله با محصولات مذهبی، فرهنگی خود در نمایشگاه بین ‌المللی کتاب سلیمانیه شرکت می‌ کند.

 

مسئول واحد نمایشگاه های آستان مقدس حسینی تاکید کرد: آستان قدس حسینی در 15 بخش شامل کتاب های مربوط به ادارات علمی، اداره امور فکری، موسسه الدلیل و مجمع امام حسین(ع) در این نمایشگاه شرکت کرده است.

 

وی تاکید کرد که ازم هم ترین ویژگی این نمایشگاه مشارکت بیش از (300) مؤسسه انتشاراتی عربی و خارجی است.

 

وی خاطرنشان کرد: غرفه حرم مطهر حسینی با ارائه کتاب‌ ها و نشریات ترجمه شده به زبان کردی بسیار ممتاز شده است و این کتاب ها  با نظارت تعدادی از شخصیت های علمی و مذهبی در استان نجف اشرف ترجمه شده است و همچنین انتشارات موسسه الدلیل موضوعات مهمی را مورد بررسی قرار داده است که قشر جوانان را هدف قرار می دهد.

 

سید علی مامیثه گفت: غرفه آستان مقدس حسینی با استقبال گسترده ائمه مساجد، متفکران، دانش آموزان و دانشجویان مواجه شده است.

 

گفتنی است، چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب سلیمانیه پنجشنبه  ۲۶ آبان با حضور جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد و تا پنجم آذر ماه ادامه دارد.

 

پانا گزارش داد: در این نمایشگاه خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر کشورمان با غرفه ‌ای به مساحت ۶۰ مترمربع به معرفی و عرضه بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب در موضوع‌های ادبیات کلاسیک و معاصر، ادبیات بزرگسال و کودک و نوجوان، هنر، دانشگاهی، ایرانشناسی، ادبیات پایداری، دفاع‌ مقدس و دین می ‌پردازد.

کد خبر 1233564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha