بسیجیان به مقوله جهاد تبیین ورود جدی تری داشته باشند

آیت الله خاتمی گفت: وظیفه بسیجیان علاوه بر حضور در جامعه، جهاد تبیین به نوجوانان و جوانان است زیرا آنها از هم سن و سال‌های خود حرف شنوی بیشتری دارند و در این جهاد باید  تمامی حقایق گفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در دیدار فرمانده سپاه استان زنجان به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: امام راحل فرمان تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی را صادر کردند و حضور بسیج در همه عرصه‌ها ثابت شده است و هر کجا دغدغه و مشکلی برای کشور پیش می‌آید بسیج  با قدرت در خط اول مقدم ایستاده است.

 


امام جمعه زنجان با بیان اینکه تشکیل بسیج معجزه الهی بود که در حال حاضر آثار و برکات حضور بسیجیان در همه صحنه‌ها و عرصه ‌ها قابل مشاهده است، گفت: در حوادث اخیر دشمنان کاملا مجهز وارد شده‌اند و از همه نوع ابزار استفاده می‌کنند و خشونت دشمنان نشان از مستأصل بودن آنها در برابر نظام است، اما مردم دفاع از نظام و انقلاب را وظیفه خود دانسته و در مقابل دشمنان سینه سپر می‌کنند که در واقع ناشی از تفکر بسیجی ملت ایران است.

 


نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: وظیفه بسیجیان علاوه بر حضور در جامعه، جهاد تبیین به نوجوانان و جوانان است زیرا آنها از هم سن و سال‌های خود حرف شنوی بیشتری دارند و در این جهاد باید  تمامی حقایق گفته شود.

 


وی تصریح کرد: متاسفانه در دو سال کرونا فضای مجازی بدون کنترل در اختیار کودکان، نوجوانان و جوانان قرار گرفت و دشمنان  هدایت آن به دست گرفتند و لازم است آگاه سازی صورت گیرد و وظیفه بسیجیان تبیین حقایق است.

 

کد خبر 1233612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha