نفرات برتر رویداد تولید محتوای دیجیتال چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

تیم‌ها و نفرات برتر چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج چهارمحال و بختیاری در آیینی معرفی و از آنها تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، سردار پاسدار علی محمد اکبری در آیین اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار داشت: امروز فضای مجازی تبدیل به یک ابراز برای انحراف فکری جوانان و نوجوانان از سوی دشمنان شده است اما در همین فضا مجازی می توان با تولید محتوای سالم به مبارزه با جنگ نرم دشمن بپردازیم.

 

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری افزود: شرکت کنندگان در این رویداد تولید محتوا از دهه ۸۰ هستند و این نکته می تواند یادآور رشادت جوانان و نوجوانان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی از جمله سال های دفاع مقدس باشد.

 

وی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان فعال در عرصه تولید محتوا در فضای مجازی افسران جنگ نرم هستند و باید تولیدات خود را در مبارزه با حملات دشمن ساماندهی کنند.

 

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با ابراز امیدواری نسبت به پایدار جوانان و نوجوانان کشور در گام دوم انقلاب، تصریح کرد: این انقلاب باید به دست صاحب اصلی خود حضرت امام زمان (عج) برسد و بی شک جوانان و نوجوانان این مهم را به خوبی محقق می‌کنند.

 

گفتنی است: اسامی برگزیدگان چهارمین رویداد تولید محتوی دیجیتال بسیج استان چهارمحال و بختیاری در سه بخش پویانمایی، نرم‌افزار تلفن همراه و بازی‌های تلفن همراه برگزار شد و اسامی برگزیدگان به شرح زیر است:

 

 تیم اول: تیم جوانه پویا «اعضا جواد حسن زاده شهرکی، محمدمهدی فضل اللهی، محمد سالکی، محمدرضا بیاتی، حمیدرضا فضل اللهی»، تیم دوم: تیم شهید علی لندی و تیم سوم: تیم کاوش

برگزیدگان بخش نرم افزار شامل :

 

تیم اول: تیم ذهن بیدار «اعضا معصومه عبداللهی، زینب صالحی و فاطمه اصغریان دستنائی»، تیم دوم: تیم شهید سرباز مدیا و تیم سوم: تیم شهدای لردگان 

 

 برگزیدگان بخش بازی ‌های تلفن همراه نیز عبارت‌اند از:

 

 تیم اول: تیم ونوس «اعضا جواد اسکندری و سید علیرضا موسوی وردنجانی» و تیم دوم: تیم شهید فخری زاده

 

 همچنین تیم‌های منتظران ظهور و آرشام نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

 

برگزیدگان رویداد مردم پایه تولید محتوای دیجیتال بسیج استان چهارمحال و بختیاری نیز به شرح زیر است:

زینب ظفری برگزیده بخش کلیپ و ویدئوی تلفن همراه، محمد زیلابی برگزيده بخش عکس و سیده نرگس حسینی برگزیده بخش پوستر

 

خاطرنشان می شود: از تیم‌های برگزیده و شایسته تقدیر با اعطای جوایز، تندیس رویداد و لوح سپاس تجلیل شد.

 

کد خبر 1233692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha