پای حوزه مقاومت به برنامه های فرهنگی خراسان جنوبی باز شود

حجت الاسلام محقی با بیان اینکه تحقق فرهنگ حقیقی انقلاب جزو منویات مقام معظم رهبری است، گفت: در کانون های فرهنگی هنری برنامه های مهمی را در حوزه بین الملل و ارتباطات فرهنگی و اجرا خواهیم کرد و پای حوزه مقاومت را به خراسان جنوبی باز خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی محقی صبح امروز (۲۹ آبان) در دیدار اهالی فرهنگ و رسانه با فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با گرامیداشت و تبریک هفته بسیج اظهار داشت: در خراسان جنوبی ۶۸۰ کانون فرهنگی هنری فعالیت دارند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی ادامه داد: از این تعداد ۶۰ درصد در مناطق روستایی و ۴۰ درصد در مناطق شهری مشغول ارائه خدمات مذهبی، فرهنگی و هنری به مخاطبان هستند.

 

وی با بیان اینکه تحقق فرهنگ حقیقی انقلاب اسلامی جزو منویات مقام معظم رهبری است، افزود: این موضوع باید اشاعه پیدا کند و به لطف خدا طی سال های گذشته با حرکت جهادگونه کانون های فرهنگی هنری مساجد شاهد اجرای آن در استان بودیم.

 

حجت الاسلام محقی بیان کرد: بخشی از برنامه های فرهنگی نیازمند بودجه است و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد این موضوع را اثبات کرده که با کمترین هزینه می توان بهترین برنامه ها را در زمینه بصیرت‌افزایی، جهاد تبیین و نرم افزاری فرهنگی اجرا کرد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان جنوبی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف مربوط به حوزه مقاومت در کانون ها گفت: در کانون های فرهنگی هنری مساجد برنامه های مهمی را در حوزه بین الملل و ارتباطات فرهنگی و جهان اسلام اجرا خواهیم کرد و پای حوزه مقاومت را به خراسان جنوبی باز خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1233772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha