اضافه شدن سه ماموریت جدید به صدا و سیما توسط مقام معظم رهبری

عابدینی با اشاره به رسالت دانشگاهی صدا و سیما گفت: علاوه بر آن مقام معظم رهبری سه ماموریت جدید را به صدا و سیما اضافه و ابلاغ کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، حسن عابدینی ظهر امروز معاون امور استان های صدا و سیما در مراسم تکریم و معارفه مدیر صدا و سیما مرکز یزد گفت: جنگ ابزار در دهه سوم قرن بیست و یکم به جنگ افکار تبدیل شده و رسانه مهمترین مولفه و نقش‌آفرین در نبرد افکار است.

 

وی افزود: دوران جنگ سخت در حال گذشتن است و جنگ نرم جایگزین آن شده و مدتی است که نبرد هوشمند نیز در زبان اندیشکده های غربی است اما در این راستا اندیشکده ها در حال بررسی و آزمایش آن هستند.

 

معاون امور استان های صدا و سیما گفت: الان جنگ هنرمندانه مورد توجه قرار گرفته و آنچه امروز در کشورما وجود دارد و پیش از آن در برخی کشور ها عملیاتی شد که تسخیر افکار عمومی به مدد نمایش مورد توجه قرار گر فته است.

 

وی افزود: واقعیتی وجود دارد اما نمایش آن صدها برابر نشان داده می شود و آنچه در صفحه تلویزیون ها و موبایل ها وجود دارد با واقعیت بسیار متفاوت است.

 

عابدینی بیان کرد: موضوع ثبات و بی ثباتی است و حتی موضوع براندازی نیست زیرا دشمن از این تفکر براندازی گذشته و حتی به مرحله تضعیف هم گذشته اما هدف مشمول سازی است تا مسئولان نتوانند برای آینده برنامه ریزی کنند که پیش در لبنان و سوریه و ونزوئلا و هنگ کنگ اتفاق افتاد اما سرانجام این عملیات روانی تاثیر تعیین کننده ای ندارد.

 

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به مدد بسیج در داخل کشور نیست و اندیشه ای است که به فرانسوی مرزها رفته و از دامنه های هیمالیا تا سواحل مدیترانه گسترش پیدا کرده و فراتر رفته است.

 

وی افزود:  این که می خواهند جلوی پیشرفت ما را بگیرند بدین دلیل است که در برخی از حوزه ها از لبه های دانش عبور کردیم و صاحب صنعت شدیم.

 

معاون امور استان های صدا و سیما گفت: رسانه نقش تعیین کننده دارد اما برای این کشور ۲۹۸ شبکه فارسی زبان عقیدتی و تجاری و تفریحی ایجاد کرده اند که با عنوان انتقال آزاد اطلاعات به دنبال هدف خود هستند و این بدین دلیل است که جمهوری اسلامی ایران به قدرت تمام عیار فرهنگی رسیده که می تواند نظام لیبرال دموکراسی را به چالش بکشد.

 

وی گفت: این که هشت میلیون تفکر بسیجی شکل بگیرد این یعنی اوج گیری و درنوردیدن مرزهای ملی است.

 

وی افزود: الان جمهوری اسلامی اجازه نداد تجزیه منطقه صورت گیرد و تفکر گسست ملت ها از طریق قومیتی و جنوب طایفه ای شکل گیرد.

 

عابدینی بیان کرد: حضرت امام صدا و سیما را دانشگاه عمومی لقب دادند و حضرت آقا نیز آسایشگاهی برای آسایشگاه هنر و زیبایی و آوردگاهی برای مقابله با تفکر نظام سلطه و قرارگاهی برای پراکندگی امید در کشور به عنوان ماموریت های جدید ما معرفی کردند.

 

وی افزود: امیدواریم تفکر و بالندگی مردم و شهر یزد در کشور بیشتر تجلی پیدا کند و در کشور ارائه شود.

 

عابدینی همچنین در پایان گفت: برنامه ریزی شده که در آینده نزدیک روزانه ده ساعت از پنج شنبه اول کشور به شبکه های استانی اختصاص داده شود.

 

کد خبر 1233818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha