مقابله با جنگ نرم یکی از اولویت‌های اصلی کشور

سردار حزنی گفت: یکی از اولویت‌های اصلی کشور مقابله با جنگ نرم و تهدیدات دشمن در فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار سیدضیاء الدین حزنی امروز «یکشنبه ٢٩ آبان» در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ و طلایه داران اقتصاد مقاومتی به مناسبت آغاز هفته بسیج در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) گرگان افزود: همه کسانی که پشت میزها مسوولیت کشور نشسته اند در قبال این جنگ و لزوم مقابله با آن مسوولند.

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  بیان کرد: همه مدیران می روند اما مردم می مانند که باید با مدیریت خوب حواسمان به ولی نعمتان کشور باشد.

 

وی افزود: هر زمان که کنار مردم باشیم مشکلی وجود ندارد اما زمانی که از مردم فاصله بگیریم مشکلات آغاز می شود و به همین دلیل باید همواره خود را در کنار مردم بدانیم.

 

سردار حزنی ادامه داد: امام خمینی (ره) به همه مردم احترام می کردند و به همین دلیل در تاریخ سابقه ندارد که جمعیت میلیونی برای استقبال از یک رهبر در حال تبعید جمع شوند و در مراسم تشییع جنازه هم میلیون ها نفر بر سر و سینه بزنند که دلیل مهم آن مردمداری حضرت امام (ره) بود.

 

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت اقوام در کشور گفت: اگر از نخبگان و افراد متخصص قوم ترکمن و کرد، لر و بقیه اقوام در داخل استفاده نکنیم دشمن آن ها را به کار خواهد گرفت .

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه به فعالیت گروه های جهادی در کشور اشاره کرد وگفت: سپاه و بسیج اولین نهاد برای رسیدگی به مشکلات مانند سیل و زلزله هستند و پس از رسیدگی به مشکلات به عنوان آخرین نهاد از منطقه خارج می شوند.

 

سردار حزنی گفت: در استان ها عقب ماندگی وجود دارد اما این مشکلات در گلستان آزاردهنده تر و مشهودتر است.

 

وی اظهار داشت: اهداف مهم کشور و گلستان در راستای ریشه کنی فقر و محرومیت و کمک برای کاهش آن توسط گروه ه

 

 

کد خبر 1233840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha