شانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش استان مرکزی به کار خود پایان داد

شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان مرکزی ویژه کارگران و خانواده های ایشان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان مرکزی با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه مرکزی امروز یکشنبه (29 آبان ماه) با حضور ۱۵۰ نفر از کارگران و خانواده ایشان برگزار گردید.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در حاشیه این دوره از مسابقات با اشاره به اینکه نفرات اول تا سوم رشته های مفاهیم حفظ جزء بیست و کل قرآن و قرائت در دو گروه برادران و خواهران معرفی شدند، گفت: نفرات اول با کسب حد نصاب به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

 

جمشید امیدی با اشاره به اینکه در رشته حفظ ۱۰ جزء، علی پرواز مقام اول، حفظ ۲۰ جزء، حسن یعقوبی مقام اول و حفظ کل نیز رضا نادی مقام اول را از آن خود کردند، افزود: در رشته قرائت برداران نیز کریم بیانی مقام اول، علیرضا طاهری مقام دوم وحسین گودرزی ومجید بیات مشترک سوم شدند.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه در حفظ ۱۰ جزء خواهران سهیلا حسینجانی مقام اول، اکرم طیبی مقام دوم وزهرا تلخابی مقام سوم را کسب کردند، ادامه داد: در رشته حفظ ۲۰جزء خواهران نیز شیما مهرآبادی مقام اول، لیلا عبدالهی مقام دوم و در رشته حفظ کل خواهران نیز فهیمه جفرسته مقام اول، اعظم رباط میلی مقام دوم وطیبه ربیعی سنجانی مقام سوم را کسب کردند.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی همچنین به مسابقات قرائت خواهران نیز اشاره کرد و گفت: نسترن محمودی مقام اولف محدثه خیر آبادی دوم و جمیله نجفی مقام سوم را کسب کرد.

 

امیدی عبدالرحیم آقانوری، محمد کاظم ربیعی و غلامرضا احمدی به ترتیب رتبه های اول تا سوم رشته مفاهیم برادران را از آن خود کردند، گفت: در رشته مفاهیم خواهران نیزلیلا بهادری، حدیثه غلامی و فاطمه تنهایی به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

 

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو بخش برادران و خواهران برگزار  شد، اظهار کرد: شرکت کنندگان در رشته های قرائت (تحقیق)، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و مفاهیم (جلد بیست و ششم تفسیر نمونه) با هم به رقابت پرداختند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: در هر رشته تنها نفر اول (یک برادر و یک خواهر) به شرط احراز حد نصاب تعیین شده می تواند معرفی و در مرحله کشوری حضور داشته باشد.

 

لازم به ذکر است، آزمون مفاهیم قرآن کریم این دوره از مسابقات بصورت کتبی همزمان در سطح شهرستانهای استان در مورخ ۲۲ آبان برگزار شده است.

کد خبر 1233891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha