استفاده از روش های نوین برای جلب مشارکت مردم در کتابخوانی اثرگذار است

به گفته رفیعی، باید از روش‌های نوین در جلب مشارکت مردم در حوزه کتابخوانی، ترویج آن و توسعه زیرساخت‌ها و در دسترس بودن کتاب‌ها با استفاده از ابزارهای مختلف استفاده کنیم تا روز به روز شاهد اثرات این کار در سبک زندگی مردم باشیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، ابوالفضل رفیعی امروز در آیین گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار در کتابخانه سهروردی زنجان با اشاره به اینکه خدمت به کتاب، تلاش برای ارتقای فرهنگ جامعه است، اظهار کرد: بدون شک این تلاش در مسیر تمدن‌سازی و کمک به تحقق تمدن ایرانی اسلامی است که عقبه تاریخی مشخص، غنا و عمق بیشتری دارد و مدعی جهان شمولی است.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید براینکه کار در حوزه کتاب، کار بسیار ارزشمندی است، افزود: تلاشی که از ناحیه دشمن برای مقابله می‌بینیم به دلیل پیشرفت و قدم گذاشتن در ادامه مسیر تمدنی و فرهنگی است که ریشه اصلی آن به پیشرفت ایران برمی گردد.

 

وی ادامه داد: دشمن از حرکت ایران در مسیر پیشرفت آگاه است و به بهانه‌های مختلف سعی در ایجاد مانع و مشکل دارند بخشی که بستر، زمینه و بهانه برای جولان دشمن می‌دهد مسائل داخلی است که باید در راستای بهبود شرایط و رفع مشکلات تلاش کنیم.

 

رفیعی بر ضرورت پیگیری مشکلات داخلی تاکید کرد و گفت: اغتشاشات برنامه ریزی دشمن است و عفلت نکنیم از بزرگ‌نمایی که از مشکلات وجود دارد.

 

این مسئول با تاکید براینکه دشمنان خیلی عریان سلاح وارد می‌کنند و قصد کشته سازی دارند، گفت: دشمن به دنبال ایجاد رعب و وحشت در کشور است؛ همه این کارها عقبه دشمن است و پیگیری می‌شود.

 

رفیعی اضافه کرد: مسیر تمدن سازی در بیانه گام دوم مشخص شده و در مسیر آن قرار داریم به همین دلیل دشمنان به هرشکلی ممانعت ایجاد می‌کند چرا که می داند فرهنگ نقش بسزایی در تمدن سازی دارد.

 

وی با بیان اینکه هراندازه کتاب و کتابخوانی را توسعه دهیم، آگاهی مردم بالا می‌رود، خاطرنشان کرد: افزایش آگاهی چیزی است که بدخواهان نمی‌خواهند ببیند؛ زیرا آگاهی منجر به شناخت در زمینه‌های فرهنگی و تمدنی می‌شود که همه هویت مردم را تشکیل می‌دهد و دشمن برای بی هویت کردن نسل جدید تلاش می کند تا به شکل دیگری ذهن آماده نوجوان ما با چیزی که  از برنامه‌ریزی نظام آموزشی و فرهنگی است، پر شود.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان ادامه داد: باید از روش‌های نوین در جلب مشارکت مردم در حوزه کتابخوانی، ترویج آن و توسعه زیرساخت‌ها و در دسترس بودن کتاب‌ها با استفاده از ابزارهای مختلف استفاده کنیم تا روز به روز شاهد اثرات این کار در سبک زندگی مردم باشیم که هرچقدر در این زمینه سرمایه گذاری کنیم باز جای کار دارد.

 

 

کد خبر 1233915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha