تفکر بسیج، یک فرهنگ و اندیشه است

حجت الاسلام طهماسبی، با گرامیداشت هفته بسیج، از این نهاد مقدس به عنوان یک فرهنگ و اندیشه یاد کرد.

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لرستان، با بیان اینکه بسیج یک نهاد مقدس، فرهنگ و یک اندیشه است، اظهارداشت: امروز تفکر بسیجی اگر نبود، انقلاب رفته بود.

 
امام جمعه بروجرد افزود: دشمنان می خواهند معنویت و اخلاق را در جهان نابود کنند و یک نظام اسلامی در دنیا در دفاع از مظلومان به پا خواسته است.



وی عنوان کرد: دشمنان در صدد تحریک قومیت ها هستند تا ایران را تجزیه کنند، ولی ایران قوی ایستاده است  و بصیرت ملت ایران خنثی کننده توطئه های دشمن است.

 

حجت الاسلام طهماسبی با بیان اینکه تفکر بسیجی خنثی کننده توطئه های دشمن است، خاطرنشان کرد: بسیج در همه عرصه های انقلاب همواره در حال خدمترسانی به مردم است.

 

وی با بیان اینکه انسجام و اتحاد ملی رمز پیروزی در تمام زمان ها است، گفت: تا زمانی که در خدمت قرآن و دین هستیم دشمنان کاری نمی توانند پیش ببرند.


 

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه امروز در جامعه جهاد تبیین ضرورت دارد، اظهارکرد: خدمات نظام بایدبازگو شود و نسل جوان را با اهداف و آرمان های انقلاب آشنا ساخت.

 

وی با بیان اینکه روح بیانیه گام دوم انقلاب معنویت و اخلاق است، عنوان کرد: تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب در جامعه، ارتقای اخلاق و معنویت و بصیرت افزایی بین نسل امروز لازمه ادامه راه انقلاب است.

کد خبر 1233953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha