اختصاص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های راهسازی در گلستان/ همت دولت سیزدهم برای توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای

ملک گفت: از محل سفر هیئت دولت به استان گلستان که در اسفندماه پارسال انجام شد یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل راه‌های استان اختصاص پیدا کرد.

مهدی ملک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان با اشاره به پیگیری هایی که برای تصویب و تخصیص اعتبار برای پروژه های حوزه راه صورت گرفت اظهارکرد: در سفر دولت به استان گلستان که در اسفندماه پارسال انجام شد اعتبارات خوبی برای این بخش تصویب شده است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با تاکید بر توجه ویژه دولت سیزدهم بر توسعه زیرساخت های حمل و نقل جاده ای در این استان گفت: در جریان این سفر حدود یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های راهسازی در استان گلستان پیش بینی شد.

 

وی بیان کرد: بخشی از اعتبارات سفر در قالب پروژه های مختلف به استان اختصاص یافته که می توان به پایان بهسازی سه محور در گلستان با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار اشاره کرد.

 

ملک گفت: این پروژه ها شامل بهسازی سه محور کردکوی- بندرترکمن- آق قلا- گمیشان ، گنبدکاووس- آق قلا و رامیان – شاهرود بوده است.

 

وی همچنین اعلام کرد: برای بهسازی ۹ محور اصلی در استان ۴۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به گلستان اختصاص یافت.

 

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اضافه کرد: این اعتبار برای بهسازی محور‌های کردکوی- بندرترکمن- آق قلا- گمیشان، گنبدکاووس- آق قلا، آق قلا- اینچه برون، گنبدکاووس- اینچه برون، کلاله - مراوه تپه، رامیان – شاهرود، جاده قدیم بندرگز- کردکوی- گرگان، بندرترکمن- کردکوی و جاده نفت هزینه می‌شود.

 

کد خبر 1234014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha