مساجد نقش اثرگذاری در ترویج فرهنگ قرآنی و کمالات انسانی دارند

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره با اشاره به اینکه برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، باید نگاه ویژه ای به نقش مراکز قرآنی داشته باشیم، افزود: مساجد و مؤسسات قرآنی از عوامل مؤثر در ترویج فرهنگ قرآنی و کمالات انسانی در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام ملکی امروز در نشست با مدیران مؤسسات و خانه های قرآن و فعالان قرآنی در محل اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد، در خصوص استفاده از ظرفیت همه فعالان و مربیان قرآنی و ظرفیت خانه های قرآنی و مؤسسات قرآنی در راستای ترویج و توسعه هرچه بیشتر فعالیت های قرآنی در شهرستان تاکید کرد و گفت باید با حمایت مراکز قرآنی شرایط حضور مردم به سمت قرآن را فراهم کنیم.

 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره با اشاره به اینکه برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، باید نگاه ویژه ای به نقش مراکز قرآنی داشته باشیم، افزود: مساجد، مؤسسات قرآنی، خانه های قرآن شهری و روستایی، خانواده، مدارس و دانشگاه ها از عوامل مؤثر در ترویج فرهنگ قرآنی و کمالات انسانی در جامعه هستند.

 

به گفته وی، ضروری است که فعالیت‌های مراکز قرآنی شهرستان پررنگ‌تر شود و فعالان قرآنی نیز با برگزاری برنامه های ویژه در این زمینه حمایت های مثمر ثمری داشته باشند.

 

در ادامه با ارائه گزارش فعالیت های قرآنی توسط خانه ها و مؤسسات قرآنی و بروز رسانی اطلاعات مربوط به فعالان قرآنی و استفاده از ظرفیت خیرین در گسترش فعالیت های قرآنی بحث و تبادل نظر شد و اعضای حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

کد خبر 1234033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha