توزیع سه هزار بسته معیشتی در ورامین

در قالب شانزدهمین مرحله توزیع کمک های مومنانه، سه هزار بسته معیشتی در شهرستان ورامین به همت سپاه پاسداران توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، پیش از ظهر امروز دوشنبه(30 آبان ماه) همزمان با هفته بسیج مراسم توزیع سه هزار بسته معیشتی در ورامین به همت سپاه این شهرستان در محل این ناحیه مقاومت برگزار شد.

 

در این مراسم که شانزدهمین مرحله از توزیع کمک های مومنانه از ابتدای شیوع بیماری کرونا صورت گرفت بود، مهدی امینی فرمانده سپاه ورامین ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج در تعابیر امامین انقلاب از بهترین کلمات سرچشمه گرفته است و این عزیزان بزرگترین افتخار خود را بسیجی بودن عنوان نموده اند و هم اکنون نیز این نهاد مقدس در بزنگاه ها و چالش های نظام با دشمنان خارجی و نفوذی های داخلی نقش آفرینی کرده است.

 

وی افزود: در اغتشاشات اخیر نیز بسیج حدود دو ماه بصورت شبانه روزی فعالیت کرده است و بسیجیان بازهم نشان دادند بدون هیچ چشمداشتی وظیفه خود را برای حفظ و انسجام نظام اسلامی انجام خواهند داد.

 

 امینی در خصوص توزیع بسته های معیشتی بیان داشت: توزیع این بسته ها با همت مساجد و پایگاه های بسیج صورت خواهد گرفت و طی شانزده مرحله 360 هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه ورامین ادامه داد: تهیه 148 سری جهیزیه، ساخت 24 واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد و بهزیستی، مشارکت در تعمیر 146 واحد مسکونی، 4 مرحله راه اندازی اردوی پزشکی جهادی به همراه توزیع رایگان دارو و ساخت 6 داروی جدید توسط گروه جهادی نجوا از جمله اقدامات صورت گرفته است.

 

لازم به ذکر است، ارزش ریالی این بسته که شامل چهار قلم می باشد ۷ میلیون ریال برآورد شده است.

 

 

کد خبر 1234087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha