جلسه شورای سیاستگذاری و راهبردی طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه استان اردبیل برگزار شد

جلسه شورای سیاستگذاری و راهبردی طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه استان اردبیل با حضور مدیران فرهنگی و اجتماعی استان در محل استانداری اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، جلسه شورای سیاستگذاری و راهبردی طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه استان اردبیل با حضور مدیران فرهنگی و اجتماعی استان در محل استانداری اردبیل برگزار شد.

 

هرمز نعمت زاده در این جلسه با اشاره به اینکه طرح فاخر فرهنگی تربیتی چهره به چهره با محوریت تربیت نسل بالنده، مومن و متعبد به ابتکار استاد فرزانه حجت الاسلام قرائتی و با تاکید و تائید مقام معظم رهبری از سال 88 در سطح کشور اجرایی شد.

 

مجری کشوری طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه تصریح کرد: مربیان دلسوز، متعهد و مجرب با تشکیل حلقه های تربیتی و فرهنگی زمینه رشد و شکوفایی نوجوانان و جوانان را با محوریت مساجد فراهم کرده اند.

 

در ادامه این جلسه، حسن مهدی با بیان ان مطلب که 50 حلقه تربیتی در سراسر استان اردبیل خصوصاً در مناطق محروم، مرزی و روستایی فعال است، اظهار داشت: بیش از یک هزار و 100 نفر از نوجوانان دختر و پسر 11 تا 17 سال در این حلقه های تربیتی حضور دارند.

 

مجری طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه در استان اردبیل افزود: بحث و گفتگو پیرامون مسائل اعتقادی، اخلاق اسلامی و احکام و معارف دینی و قرآنی همزمان با برنامه های اردوی و اجتماعی فعالیت های این حلقه های تربیتی است.

 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه، معاون اداره کل بهزیستی استان، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان و مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این جلسه حضور داشتند.

 

در پایان این جلسه نیز از خدمات و زحمات «حسن مهدوی» مجری طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه در استان اردبیل تجلیل شد.

 

کد خبر 1234097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha