آیین اختتامیه همایش کتاب سال بانوان برگزار می‌شود / تجلیل از نفرات برگزیده

مراسم اختتامیه همایش کتاب سال بانوان با سخنرانی آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه برادران سراسر کشور ۷ آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، مراسم اختتامیه همایش کتاب سال بانوان روز دوشنبه ۷ آذر ماه در تالار بیداری اسلامی جامعةالزهرا (س) برگزار می‌شود و آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سخنران ویژه این مراسم خواهد بود.

در همایش کتاب سال بانوان، آثار منتشر شده بانوان در قالب کتاب، مقالات علمی پژوهشی و رساله علمی سطح چهار و دکتری در عرصه علوم اسلامی و انسانی دریافت شده و در بخش ویژه که موضوع زن و خانواده است، نویسندگان آقا و خانم، آثار خود را به دبیرخانه ارسال کرده اند.

حدود ۳۰۰ اثر به۱۰ گروه علمی از جمله اخلاق و عرفان، منطق، فلسفه و کلام، تاریخ، سیره و تراجم، تفسیر و علوم قرآن، فقه و حقوق، علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی، علوم تربیتی و روانشناسی، علوم حدیث، ادبیات و هنر و گروه زن و خانواده ارسال شده که توسط مدیران هر گروه مورد بررسی قرار گرفت.

از این تعداد، ۱۰۷ اثر به مرحله ارزیابی تفصیلی راه پیدا کرد و بعد از ارزیابی تفصیلی ۳۵ اثر به مرحله پایانی راه یافت که در کمیته علمی مورد بررسی قرار گرفت و آثار برگزیده انتخاب و برگزیدگان در روز اختتامیه همایش کتاب سال بانوان تجلیل خواهند شد.

 
 

کد خبر 1234103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha