اهم فعالیت های  بنیاد مسکن سیستان وبلوچستان تا«۲۸ آبان»

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان وبلوچستان اهم فعالیت های بنیاد را در حوزه های احداث واحد مسکن اقشار محروم روستایی، تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی، بازسازی سیل دی ماه ۱۴۰۰ و تفاهم نامه های مشترک با نهادهای حمایتی را تشریح کرد.

«مصطفی بیک مداح»  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان به احداث ۱۱ هزار واحد مسکن اقشار محروم روستایی اشاره  کرد و اظهار داشت: از ۱۱ هزار واحد مسکن اقشار محروم روستایی  تا تاریخ ۲۸ آبان پرونده ۱۱ هزار  و ۲۰۱ واحد  برای اخذ تسهیلات معرفی به بانک، ۱۱هزار و ۵۷ واحد در مرحله پی کنی و ۱۰ هزار و ۷۴۸ واحد به مرحله سقف رسیده اند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان وبلوچستان خاطرنشان کرد: در حوزه تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی، ۱۱ هزار و ۱۵۰ واحد سهم سیستان وبلوچستان بوده که ۱۰ هزار و ۴۸۰ پرونده معرفی به بانک، ۷ هزار  و ۷۰۸ واحد در  مرحله فونداسیون و ۵ هزار و ۵۶۵ واحد در مرحله سقف قرار دارند.

 

بیک مداح  یادآور شد: در حوزه بازسازی واحدهای مسکونی سیل دی ماه ۱۴۰۰،  ساخت ۲هزار و ۱۰۰ واحد در دستور کار قرار گرفت که ۲ هزار و ۷۶ واحد در مرحله معرفی به بانک، ۲ هزار و ۵۱ واحد در  مرحله پی کنی و ۹۰۸ واحد در مرحله سقف می باشد.

 

وی افزود: در حوزه تفاهم نامه های مشترک با نهادهای حمایتی ، ۴ هزار و ۷۷۱ واحد سهمیه سیستان و بلوچستان است که پرونده ۳ هزار و ۴۵۵ واحد به بانک معرفی، ۲ هزار و ۳۲۲ واحد در مرحله پی کنی و هزار و ۶۵۴ واحد در مرحله سقف قرار دارند.

کد خبر 1234290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha