تشکیل هیات اندیشه ورز ویژه خانواده و جمعیت در استانداری یزد

حسینی مطلق با اشاره به گام های اساسی در راستای تحکیم خانواده و همچنین جوانی جمعیت گفت: به منظور کار تشکیلاتی و اساسی، هیات اندیشه ورز ویژه خانواده و جمعیت در استانداری یزد تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مهدیه سادات حسینی مطلق مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد در رویداد ملی « مسیر نجات» ویژه خانواده و جوانی جمعیت در سالن همایش های باقرالعلوم یزد گفت: خانواده و جمعیت به عنوان یکی از مهمترین رویکردها و تاکیدات ما در استان بوده است.

 

وی افزود: استاندار یزد و مسئولان استانی سعی کرده اند توجه ویژه ای به بحث خانواده داشته باشند و برنامه های فرهنگی و اجتماعی خود را در این راستا قرار داده اند.

 

حسینی مطلق بیان کرد:  ما در استان یزد سعی کردیم برنامه های مختلفی را برگزار کنیم که یکی از آنها  تشکیل هیات اندیشه ورز با حضور نمایندگان مردمی مانند جبهه مردمی و بررسی نظام مسائل بود.

 

وی بیان کرد: شبکه سازی در بستر توانمندسازی و مطالبه گری نیز به عنوان دستور کار ما قرار گرفته است و سعی کرده ایم در این بستر هدف خود را دنبال کنیم.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد بیان کرد: تهیه نقشه راه جمعیتی استان در چهار محور و 73 برنامه به عنوان گام اساسی دیگر ما بود که انجام شده است.

 

حسینی مطلق گفت: با پیگیری های استاندار یزد بودجه پژوهش استان بر مبنای فرهنگی اجتماعی قرار داده شد که ما نیز سعی کردیم در این مسیر حمایت های ویژه ای از طرح های عملیاتی خانواده و جمعیت را جذب کنیم.

 

کد خبر 1234385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha