اعضای کانون های منتخب در مساجد برای تماشای فوتبال گردهم آمدند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از تماشای فوتبال اعضای کانون ها منتخب در مساجد استان اردبیل خبر داد و گفت: بچه های مسجد برای تشویق تیم ملی در مساجد به تماشای بازی های فوتبال جام جهانی نشستند.

مصطفی آمون به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بچه های مسجد برای تشویق تیم ملی در مساجد به تماشای بازی های فوتبال جام جهانی نشستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: نوجوانان و جوانان گردهم آمدند تا به صورت دسته جمعی به تماشای بازی های فوتبال جام جهانی بنشینند.

 

این مقام مسئول اعلام شد: بچه های مسجد همچون سایر اقشار به عاشق کشورمان و تیم ملی به حمایت از اعضای تیم برخواسته اند و با تشکیل حلقه های ورزشی به تماشای فوتبال تیم ملی نشستند.

 

وی خاطر نشان کرد: تب فوتبال نیز در بین بچه های مسجد با شروع جام جهانی بیشتر شده و تلاش می کنیم تا با اجرای برنامه های فرهنگی مدیریت مناسبی در حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان صورت گیرد.

 

آمون ادامه داد: موفقیت تیم ملی کشورمان در جام جهانی موجبات شور و نشاط در بین نوجوانان و جوانان است و این روحیه ورزشی باید تقویت شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد: تعدادی از  کانون فرهنگی هنری در سراسر استان به همت مدیرانشان زمینه پخش زنده در مساجد را فراهم کرده اند که از همکاری این عزیزان سپاسگزارم.

کد خبر 1234428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha