تشکیل بسیج یکی از هوشمندانه ترین اقدامات حضرت امام خمینی(ره) بود

ماموستا قادری، گفت :تشکیل بسیج یکی از هوشمندانه ترین اقدامات حضرت امام خمینی(ره) بود که ایران اسلامی و انقلاب از آثار و برکات بی بدیل آن بهره مند شدند و مردم مزه مدیریت جهادی در دفاع مقدس و پس از آن را چشیدند.

ماموستا ملاقادر قادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه است، اظهار داشت: بسیج یک مکتب فکری و چارچوب عملی برای زندگی اجتماعی و کارزار در این دنیای پرآشوب و فتنه است و بسیجی بودن یعنی آگاهی از رمز و راز این کارزار و آماده ساختن خود برای دست و پنجه نرم کردن با موانع و مشکلات و فراهم کردن شرایط زیستنی پاک و زیبا در دنیایی سرشار از مسئولیت و تعهد است.

 

امام جمعه پاوه، افزود: بسیج در جمهوری اسلامی چه در دوران جنگ تحمیلی و چه دراین مدت حضوری فعال داشته و از هر گونه ایثارگری و جهاد دریغ نکرده است.
 

 وی خاطر نشان کرد:تشکیل بسیج یک ضرورت دینی و ملی بود که امام راحل به تشکیل آن دستور فرمودند؛ بدون تردید تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی در آن زمان که تازه برگ‌های انقلاب در حال رشد بودند کار مهمی بود. بسیج امروز متحول شده است و با آن امکانات اولیه نیست، زیرا زمان و مکان موقعیت ها امروز فرق کرده است.
 

ماموستا قادری ، اظهار داشت: تفکر بسیجی همان تفکر انقلابی و اسلامی است که اقتضای آن این است که هر جا که نیاز به حضور و ایفای نقش باشد بسیجیان حضور پیدا کنند و دفع بلا کنند و از مشکلات پیشگیری کنند.

 

امام جمعه پاوه، تصریح کرد: تفکری بسیجی تفکری برگرفته از بصیرت و بینش دینی است که ریشه در این مضامین دارد و بر اساس همین تفکر و برکت آن است که امروز در کشور احساس امنیت می‌کنیم.

 

وی گفت: حضور بی منت در صحنه  با رویکرد جهادی جان تازه‌ای به فعالیت‌های بسیج بخشیده و خستگی ناپذیری و تلاش و مجاهدت در همه کارها الگوی مناسب برای همه مسئولان ایجاد کرده است و نقش بسیج در رفع مشکلات و همدردی با مردم هنگام بروز حوادث غیر مترقبه مانند سیل و زلزله بر هیچ کس پوشیده نیست و حضور  فعال و مقتدرانه در عرصه جهاد سلامت نشان از بالندگی و خدمت بی منت و انقلابی این نهاد مقدس دارد.

 
 
 

کد خبر 1234455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha