افزایش ۴۳ درصدی فوتی تصادفات درون شهری خراسان جنوبی

رضایی از افزایش ۴۳ درصدی فوتی تصادفات درون شهری خراسان جنوبی خبر داد و گفت: ۲۵۱ نفر جان خود را در تصادفات جاده‌ای استان از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سرهنگ علیرضا رضایی بعداظهر امروز سه شنبه (۱ آذر) ستاد راهبری تصادفات استان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۵۱ نفر در حوادث رانندگی این استان فوت کردند.

 

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به افزایش ۴۳ درصد فوتی تصادفات درون شهری استان در این مدت، گفت: متاسفانه در کریدورهای اصلی خراسان جنوبی با افزایش متوفیان تصادفات مواجه هستیم.

 

وی با بیان اینکه ۹۲ نفر از متوفیات تصادفات استان در محور مشهد- زاهدان فوت کردند،ادامه داد: متاسفانه ۴۱ درصد متوفیان جاده ای در بیمارستان ها  و ۵۹ درصد در صحنه تصادف فوت می کنند که باید بحث ترومای بیمارستان های استان به خصوص در بیرجند فعال‌تر شود.

 

رضایی با اشاره به اینکه در سال جاری ۵۲ درصد تصادفات در خراسان جنوبی بر اثر واژگونی و خروج خودرو از جاده رخ داده است، عنوان کرد: نرم وقوع تصادفات واژگونی در کشور ۳۸ درصد و در خراسان جنوبی ۱۴ درصد بیشتر است.

 

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال ۵۸ درصد تصادفات خراسان جنوبی در محورهای اصلی و ۳۷ درصد در محورهای روستایی رخ داده است، افزود: تخطی از سرعت مطمئنه، عدم توجه به جلو و تجاوز و سبقت غیرمجاز بیشترین عامل تصادفات جاده‌ای در این استان گزارش شده است.

 

 

کد خبر 1234511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha