تفکر بسیجی عامل اصلی مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه تفکر بسیجی عامل اصلی مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان است، گفت: بسیج در همه عرصه های که نیاز به هم افزایی است، حضور دارد.

 گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، عصر امروز ( ۱ آذر)  در همایش پیشگامان رهایی در دانشگاه اسلام، اظهار کرد: بسیج بیشترین نقش را در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی دارند.

 

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار بیان کرد: امام  راحل برای پاسداری از انقلاب اسلامی که در دنیا مسبوق به سابقه نیست و ویژگیهایی دارد که هیچ نظریه پردازی فکر نمی‌کرد شکل بگیرد و امروز درخت تناوری است که دنیای مستضعفان جهان از سایه و شاخ و برگ آن بهره مند می شوند، شجره طیبه بسیج را بنیان‌گذاری کرد.

 

وی  تصریح کرد: امام راحل برای پاسداری از انقلاب اسلامی  بسیج را ایجاد کرد، مجموعه ای از جنس خود امام راحل بوده و هست و امام راحل اعلام کرد که افتخار من این است که بسیجی هستم.

 

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: امام راحل، باافق دیدی که داشتند دستور دادند که در کشوری که آن زمان چهل میلیون جمعیت داشت بیست میلیون بسیجی داشته باشد، نگاه به بسیج ابتدا سخت افزاری بود اما بعدها، نگاه نرم هم به آن اضافه شد.

 

امام جمعه ایلام با بیان اینکه خدا را شکر بسیج هم در دفاع مقدسی و‌ هم پس از به زیبایی نقش آفرین بود، گفت: تفکر بسیجی عامل اصلی ایستادگی و مقاومت ملت ایران  در برابر همه توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون بوده است.

 

وی بیان کرد: بسیج با این نقش آفرینی که در همه عرصه ها دارد، بسیج در همه عرصه های که نیاز به هم افزایی است، حضور دارد در عرصه ای که نیاز باشد بسیج نقش آفرین است.

 

امام جمعه ایلام گفت: امروز شما دانشجویان به عنوان سنگربان انقلاب اسلامی  و افسران جنگ‌ نرم  حضور موثری در جهاد تبیین به عنوان فریضه ای قطعی و‌ فوری است، داشته باشید چرا که اگر در این فریضه کوتاهی کنیم موجب بصیرت افزایی جامعه نشویم، نسل جوان ما مغلوب تهاجم دشمن می‌شود و نادانسته شعار زن، زندگی و آزادی سر می دهد بدون اینکه بداند که خاستگاه این شعار کجاست.

 

حجت الاسلام کریمی تبار ابراز کرد: شعار زنده زندگی آزادی شعار حزب کومله کمونیست است که منکر ارزش هایی هستند که من و شما به آنها باور داریم، این حزب نه خدا، نه قیامت  نه معاد و نه اسلام و دین را قبول دارد و این شعار متعلق به کومله است و امروز تمام ضد انقلاب  با پشتیبانی آمریکا و انگلیس   با حمایت دلارهای نفتی  عربستان  دست یه دست هم داده اند تا امنیت کشور را بر هم بزنند.


وی ابراز کرد: آنها خدا را قبول ندارند و  هیچ‌ نگاه کرامتی به زن ندارند، کرامت  زنی که به نوان مادر بهشت زیر پای اوست،  آنها به دنبال بهره حیوانی و جسمانی از زن‌ هستند و آنچنان می‌خواهند بر ذهن  نوجوانان ما اثر داشته باشند که این شعار پوپولیستی را باور کنند.

 

امام جمعه ایلام در پایان خاطرنشان کرد: نقش شما اساتید و خواهران و برادران دانشجو و همه بسیجیان، برای بصیرت افزایی یه نسل جوان بسیار مهم است.

 

کد خبر 1234515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha