نهضت حوزه جمعیت نیازمند آماده سازی بستر برای همه است

نورمحمدی با اشاره به اهمیت ورود همگان به بحث جمعیت گفت: نهضت حوزه جمعیت نیازمند آماده سازی بستر برای همه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد ابراهیم نورمحمدی، مسئول قرارگاه تحول اجتماعی کشور عصر امروز در رویداد ملی « مسیر نجات» ویژه خانواده و جوانی جمعیت در سالن همایش های باقرالعلوم یزد گفت: جنگ هشت سال دفاع مقدس بستری بود که برای همه وجود داشت تا خود را به آن برسانند و پس از چهل سال کسی نمی تواند بگوید که بستری وجود نداشت.

 

وی افزود: نهضت حوزه جمعیت بدین معنی است که بستر برای همه آماده است و کسی تخصیص نزده و هر کسی می تواند به این امر ورود پیدا کند و بستر برای همه باز است.

 

مسئول قرارگاه تحول اجتماعی کشور بیان کرد: ما باید بستر را برای همه باز کنیم.

 

نورمحمدی گفت: از سال 92 حضرت آقا بیان کردند دیگر از افراد و حتی مجموعه ها به تنهایی کاری بر نمی آید باید جبهه و یکی شد که این حرفی و نقشه راهی برای ما بود و معتقدیم که همه باهم باید اقدام کنیم.

 

وی بیان کرد: جامعه ما امروز به آرم و علم نیاز ندارد و همانطور که مقام معظم رهبری بیان کردند باید چراغ خاموش و موتور روشن کار کنیم.

 

مسئول قرارگاه تحول اجتماعی کشور ادامه داد: مقام معظم رهبری بیان کردند خودتان را خرج مسائل زودگذر مثل انتخابات نکنید و ما معتقدیم که امروز باید برای کشور و انقلاب کار کنیم و اگر برای دوره ای حکومت تلاش می کنیم فایده ای ندارد و باید کار بلند مدت انجام دهیم.

 

نورمحمدی گفت: ایران قوی ما الان در مساله جمعیت دچار مشکل می شود. ما هفت سال وقت داریم که به پنجره بسته نخوریم و در این مدت باید کار کنیم.

 

وی افزود: در سال 95 حضرت آقا بیان کردند که به کارهای خود پیوست اجتماعی بزنید  ما برای ایران قوی می خواهیم جمعیت ایرانی را افزایش دهیم و همانطور که مقام معظم رهبری بیان کردند خانواده محور تشکل اجتماعی کشور است.

 

مسئول قرارگاه تحول اجتماعی کشور گفت: اروپا و آمریکا برای حفظ شانیت نظام خانواده در حال برگشت است ولی متاسفانه ما در حال ادامه راه آنها هستیم و رسانه ها نیز نتوانسته اند به خوبی در این مسیر گام بردارند.

 

وی افزود: ما اول جنگ بیشترین جمعیت را داشتیم ولی الان با رفاه کامل این فرزند آوری را نمی خواهند و سیاست های ما به سمت اقتصاد می رود.

 

نورمحمدی گفت: ارتباط حاکمیت با مردم باید از طریق هسته های مردمی صورت گیرد و معتقدیم که باید در نیروی زمینی خود را تقویت کنیم.

 

وی افزود: ما باید رسانه ای و قانونی کار کنیم اما برای تثبیت کار خود باید از طریق مردم و نفر به نفر کار کنیم.

 

مسئول قرارگاه تحول اجتماعی کشور گفت: وقف و نذر جمعیت یکی از اقداماتی  است که باید صورت گیرد و باید به این سمت برویم ولی امروز حاکمیت باید در کنار مردم اقدام انجام دهند تا این فرهنگ سازی صورت گیرد.

 

 

کد خبر 1234533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha