قیمت گوشت مرغ در بجنورد افزایش یافت

رییس اتحادیه صنف لبنیات، قصابان و مرغ فروشان بجنورد گفت: قیمت گوشت مرغ در مرکز استان به ۶۱ هزار تومان رسید که نسبت به هفته پیش افزایش یافته است.

حسین قاسم زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارداشت: با توجه به ممانعت از واردات گوشت مرغ به این استان طی روزهای اخیر، قیمت این محصول افزایش یافت. 

 

رییس اتحادیه صنف لبنیات، قصابان و مرغ فروشان بجنورد افزود: قیمت گوشت مرغ روند کاهشی به خود گرفته بود به طوری که به ۵۸ هزار تومان در هر کیلوگرم رسید اما اکنون این میزان افزایش یافته است.

 

وی اظهارداشت: مباشران و اصناف ما هفته پیش اقدام به وارد کردن گوشت مرغ از استان گلستان کردند اما دامپزشکی خراسان شمالی اعلام کرد که واردات این محصول ممنوع اعلام شده است.

 

قاسم زاده افزود: این در حالی است که واردات مرغ با مجوز دامپزشکی استان گلستان انجام شده و آن استان مشکلی در صدور مجوز برای جابه جایی این محصول به خراسان شمالی ندارد.

 

رییس اتحادیه صنف لبنیات، قصابان و مرغ فروشان بجنورد افزود: قیمت گوشت مرغ و مرغ زنده در استان گلستان پایین تر از خراسان شمالی است و واردات این محصول سبب کاهش قیمت در این استان خواهد شد.

 

 

کد خبر 1234555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha