کتاب«وظایف عاملان زکات از منظر قرآن و روایات» در طارم رونمایی شد

به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی ، از کتاب «وظایف عاملان زکات از منظر قرآن و روایات» به قلم حجت الاسلام محمد صادق محرمخانی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب وکتابخوانی، از کتاب وظایف عاملان زکات از منظر قرآن و روایات به قلم حجت الاسلام محمد صادق محرمخانی، رونمایی شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم در این آیین ضمن تبریک و آغاز هفته بسیج، کتابخوانی را یک فضیلت اخلاقی دانست و در این خصوص اظهار داشت: کتابخوانی علاوه بر فضیلت اخلاقی یک ضرورت مدیریتی است، فردی که در جایگاه مدیریت است باید به دنبال آخرین اطلاعات و معلومات در حوزه مدیریتی خود باشد، مدیریت نیاز به فرهیختگی دارد و فرهیختگی با مطالعه کتاب حاصل می شود.

 

منوچهر شعبانی ضمن قدردانی از محمد صادق محرمخانی نویسنده کتاب مذکور تصریح کرد: به عنوان یک مدیر در حوزه کتاب و کتابخوانی به شما افتخار می کنم. شما نه تنها یک الگو برای نسل خود و نوجوانان هستید بلکه برای همه افراد جامعه نیز می توانید الگوی مناسب باشید چرا که شما اثبات کرده اید که با گذر کردن از مسیرهای سخت و پر تلاطم می توان به موفقیت دست پیدا کرد.

 

در پایان برنامه از نویسنده کتاب و سه نفر از برگزیدگان مسابقه فرهنگی  هفته کتاب و کتابخوانی تقدیر شد.

 

کد خبر 1234591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha