ارائه ۱۶۹۷ مورد خدمت ودیعه و اجاره مسکن به مددجویان زنجانی

به گفته صالحی، در ۶ ماهه نخست سال جاری یک هزار و ۶۹۷ مورد خدمت ودیعه و اجاره مسکن به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۸۷۳ میلیون ریال به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ارائه شده است.

روح اله صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان با اشاره به اینکه تامین سرپناه و مسکن مناسب یکی از مهمترین نیازهای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد است، گفت: برای رفع این نیاز مهم خدمات مختلفی در قالب پرداخت ودیعه و اجاره مسکن به جامعه هدف ارائه می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به پرداخت یک هزار و ۶۹۷ فقره ودیعه و اجاره مسکن به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۸۷۳ میلیون ریال در ۶ ماهه نخست امسال افزود: برنامه ابلاغی به استان در بازه زمانی اعلام شده ۷۹۰ مورد بوده که خوشبختانه با همراهی و مشارکت خیرین شاهد تحقق قریب به ۲۱۵ درصدی عملکرد در این بخش هستیم.

 

صالحی با اشاره به عدم توانایی مالی خانواده های فاقد مسکن برای تامین ودیعه و اجاره مسکن، گفت: کمیته امداد به صورت بلاعوض و یا در قالب وام‌های قرض الحسنه به این خانوارها خدمت ارائه می دهد که امیدواریم خیرین و نیکوکاران  با سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت یاری گر این نهاد در تامین هزینه‌های مسکن نیازمندان باشند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان درباره تامین مسکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در مناطق روستائی، گفت: طی تفاهم‌نامه های منعقده با دستگاههای مختلف در حال حاضر ۵۰۷ پروژه فعال در استان در حال اجراء است و تلاش می‌کنیم با همکاری و همراهی دستگاههای اجرائی گامهای موثری در جهت خدمت رسانی به جامعه هدف در این بخش برداشته شود.

کد خبر 1234601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha