نماینده مردم یزد در مجلس پیگیر مشکلات روستائیان شهرستان اشکذر

جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوش در مجلس در بازدید یکروزه خود به اشکذر، از نزدیک در جریان مشکلات مردم روستاهای این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس اسلامی با سفر به شهرستان اشکذر و روستاهای تابعه از نزدیک در جریان مشکلات مردم این روستاها قرار گرفت.

 

روستاهای همت آباد، اسلام آباد، جلال آباد، مهدی آباد، شرف آباد، ابراهیم آباد و شمسی مقصد بازدید نماینده مردم جهت بررسی وضعیت پروژه های نیمه تمام و پیگیری مصوبات گذشته بود.

 

مردم این روستاها با در دست داشتن درخواست های خود، از نزدیک با نماینده خود در مجلس دیدار و ضمن بیان مشکلاتشان، از دکتر جوکار درخواست رفع این مشکلات را داشتند.

 

جوکار در این بازدیدها با تاکید براینکه اولویت های شهرستان اشکذر باید مشخص شود، اظهار داشت: اگر اولویت ها مشخص باشد می توان برای آن برنامه ریزی و شهرستان را به سمت پیشرفت سوق داد.

 

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برخی از بناهای تاریخی نیازمند شناسایی مالکیت و برخی نیز در حال نابودی هستند که باید پس از شناسایی مالکین، به گونه ای عمل شود تا این بناها احیا و به یک محل گردشگری جهت درآمدزایی و رونق کسب و کار تبدیل شود.

 

وی با بیان اینکه رها کردن بناهای تاریخی چیزی جز نابودی کامل این بناهای ارزشمند در پی نخواهد داشت، افزود: بهره برداری از این بناهای تاریخی باید در دستور کار مسئولان استان و شهرستان باشد.

 

وی در بازدید از مدرسه نیمه ساز روستای اسلام آباد، گفت: با توجه به نیاز مبرم دانش آموزان به مدرسه، باید به گونه ای عمل شود که تا مهرماه سال آینده به بهره برداری برسد تا مردم و دانش آموزان این منطقه دغدغه مدرسه نداشته باشند.

کد خبر 1234619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha