پروژه فیدر برق شهر میانرود دزفول بهره‌برداری شد

آیین بهره‌برداری از پروژه فیدر برق و کلنگ‌زنی برق رسانی به امامزاده زین العابدین شهر میانرود با حضور مدیر توزیع برق دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، علی خدری، امروز چهارشنبه (۲ آذر) در آیین بهره‌برداری از فیدر برق شهر میانرود، در آیین بهره‌برداری از پروژه فیدر برق شهر میانرود اظهار کرد: طراحی و ظرفیت این خط تا ۱۵ سال جوابگوی نیاز برقی شهر میانرود است.

 

مدیر شرکت توزیع برق خوزستان، اضافه کرد: این پروژه در راستای حل مشکل افت ولتاژ برق شهر میانرود و مطالبه چند ساله ساکنان آن و با پیگیری نماینده مردم شهرستان دزفول اجرا و به سرانجام رسید‌.

 

وی از خصوصیات این طرح را روکشدار بودن خطوط عنوان کرد که دارای مخاطرات کمتر است و افزود: طی برنامه ریزی انجام شده و اقدامات صورت گرفته تا پایان امسال روستای بدون برق در خوزستان در خوزستان نخواهیم داشت.

 

خدری با اشاره به دیگر اقدامات این شرکت تصریح کرد: حدود یک هزار و ۴۰۰ پنل خورشیدی قابل حمل را سال گذشته در اختیار عشایر قرار دادیم امسال نیز درصدد هستیم حدود ۵۰۰ پنل دیگر در اختیار عشایر استان قرار دهیم.

 

وی با بیان اینکه اقداماتی درخصوص توسعه، هوشمندسازی و نصب کنتورهای هوشمند در خوزستان در حال انجام است ابراز کرد: با راه اندازی کنتورهای هوشمند امکان رصد و پایش کنتورها وجود دارد.

 

محسن نمازی فر، نیز با بیان اینکه این پروژه به منظور رفع مشکل افت ولتاژ برق شهر میانرود با پیگیری آوایی نماینده دزفول انجام شده است، عنوان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و به طول ۶ کیلومتر به بهره‌برداری رسید.

 

رئیس توزیع برق دزفول، در خصوص پروژه برق رسانی به آرامستان امام‌زاده زین العابدین شهر میانرود یاد آور شد: عملیات اجرایی این پروژه با مساعدت شرکت توزیع برق خوزستان و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

 

کد خبر 1234751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha