شهدا نماد و الگوی وحدت و همبستگی هستند

زنگانه گفت: شهدا نماد و الگوی وحدت و همبستگی هستند و چراغ راه آینده به شمار می روند که توصیه آنان اجرای اوامر قرآن کریم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی محمد زنگانه امروز (چهارشنبه ۲ آذر) در مراسم اولین یادواره 35 شهید اهل سنت شهرستان علی آباد کتول در روستای بدراق نوری این شهرستان تصریح کرد: تمام جبهه کفر، نفاق، الحاد، داعش و سلطنت طلب ها در قالب جنگی ترکیبی مقابل ایران اسلامی قرار گرفته اند.

 


استاندار گلستان افزود: دشمنان جمهوری اسلامی به دنبال ایجاد اختلاف قومی، مذهبی و دوقطبی در به هم ریختن وحدت و انسجام ملی هستند.

 

وی ادامه داد: هدف دشمنان قسم خورده کشور، قرار دادن مردم در مقابل انقلاب اسلامی و نیروهای نظامی و امنیتی است که باید همه هوشیارانه و با بصیرت در برابر آن بایستند.

 


زنگانه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص وحدت یادآور شد: کسانی که به اختلاف بین شیعه و سنی دامن می زنند مزدور هستند، چه دانسته و چه نادانسته و برادران اهل سنت نه تنها برادرانِ اهل تشیع هستند بلکه جانِ ما هستند.

 

 

وی  خاطر نشان کرد: دشمنان به دنبال تیشه زدن به ریشه اسلام عزیز هستند و برای آنها شیعه و سنی فرقی ندارد و امروز همه شاهد هستیم که در این یادواره شهدا هم شهید ترکمن، هم شهید بلوچ و هم شهدای سیستانی در راه امنیت کشور جان عزیز خود را نثار کرده اند و این نشان دهنده اتحاد و همبستگی در جمهوری اسلامی ایران است.

 

 

استاندار گلستان تاکید کرد: اگر پیرو ولایت هستیم باید تمام فرمایشات امام خامنه ای را عیناً اجرا کنیم و هر کسی که امروز به اهداف استکبار جهانی کمک کند در نزد حداوند حکم دشمنان اسلام را دارد.

 

کد خبر 1234753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha