تحقق گام دوم انقلاب منوط به حضور مردم در تحقق تمدن نوین اسلامی است

رحیم پور گفت: تحقق همه اهداف عالیه ملت بزرگ ایران در گام دوم منوط به این اصل مهم یعنی حضور مردم در صحنه‌های نقش‌آفرینی برای تحقق تمدن نوین اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، فریدون رحیم پور، در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک هفته بسیج با بیان اینکه بسیج به‌عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب نسبت به گام اول در مرحله بسیار خطیر و راهبردی‌تری قرار دارد.

 

معاون فرهنگی سپاه استان با اشاره به اینکه بر اساس تدبیری که رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم فرمودند تکامل و شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی در این مرحله باید تحقق یابد، اظهار کرد: تحقق همه اهداف عالیه ملت بزرگ ایران در گام دوم منوط به این اصل مهم یعنی حضور مردم در صحنه‌های نقش‌آفرینی برای تحقق تمدن نوین اسلامی است.

 

رحیم پور خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های تبیینی با حضور رزمندگان و پخش از رادیو و تلویزیون، برگزاری رزمایش ثامن و نقد کتاب آن روزها(خاطرات آزاده سرافراز دکتر واحدی پور) نمونه‌ای از برنامه‌های این روز می‌باشد.

 

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان ادامه داد: تجلیل از بسیجیان (فرمانده پایگاه، سرمربی، مربی)، برگزاری نشست‌های وبیناری و اجرای گشت‌های رضویون برای امنیت پایدار محله‌ها توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج از دیگر برنامه‌های چهارمین روز از هفته بسیج در زنجان است.

کد خبر 1234815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha