بازدید سرزده مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از مدارس روستایی بویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن بازدید از مدارس روستایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با معلمین و دانش‌آموزان این مدارس دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حسنعلی عزت خواه امروز (۳ آذر ماه) به همراه معاون آموزش ابتدایی و کارشناسان این حوزه با حضور در مدرسه ابتدایی روستای چاه پازنان با فعالیت های آموزشی و تربیتی آشنا و با معلم و دانش آموزان در فضایی صمیمی گفت و گو کرد.
 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: امروز فرصتی شد تا از نزدیک، مسائل آموزشی و پرورشی این مدارس را بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مدارس روستایی قرار بگیریم.
 

حسنعلی عزت خواه با بیان اینکه همت بالای معلمین و تلاش بسیار خوب دانش آموزان در مسائل آموزشی و تربیتی قابل ستایش است، خطاب به دانش آموزان، افزود: پرچم و سرود جمهوری اسلامی جزء هویت ما بوده که باید در کنار تحصیل علم، به آنها توجه نماییم.
 

وی از تلاش معلمین و همراهی بسیار خوب خانواده هایی که در این روستاها ساکن هستند و از هر لحاظ مدارس را حمایت می کنند تشکر و  قدردانی کرد.
 

سید جلال رحیمی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد که در این بازدید مدیرکل آموزش و پرورش را همراهی می کرد نیز گفت: بازدیدهای سرزده از مدارس در اقصی نقاط استان در دستور کار قرار دارد و با برنامه ریزی های انجام شده در صف صبحگاهی و کلاس های مدارس ابتدایی حضور پیدا می کنیم.
 

گفتنی است در ادامه این بازدید، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از مدارس روستاهای چشمه تاگی، چشمه بلوطک، تیگو، گر کلاغ نشین، شهرک منصور آباد و حسین آباد دشت روم در منطقه دشت روم شهرستان بویراحمد بازدید کرد.

کد خبر 1234836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha