بسیج در کشور منشا خدمات بسیاری است

سرهنگ دوم پاسدار ربیعی گفت: بسیج از ابتدای شکل گیری تاکنون در عرصه‌ها و سنگرهای مختلف در دفاع از کشور و سازندگی و بالندگی نظام نقش موثری ایفا کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، سرهنگ دوم پاسدار احسان ربیعی امروز پنجشنبه (۳ آذر) در نشست با جمعی از خبرنگاران بسیجی این استان که در دفتر امام‌جمعه شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: بسیج نه تنها در دوران دفاع مقدس جانانه از کشور دفاع کرد بلکه در سال های پس از آن نیز در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه محرومیت زدایی و سازندگی نقش موثری ایفا کرده است.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هم اکنون بیش از ۲۰ نفر در بسیج و در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی، رسانه، دانشگاهی، فضای مجازی، هنری و رشته های تخصصی فعالیت دارد.

 

وی با اشاره به هجمه های دشمن، اظهار داشت: اگرچه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن به وسیله ابزارها و راهکارهای مختلف درصدد ضربه زدن به کشور است اما با هوشیاری مردم و حضور نیروهای بسیج و رهبری ولی فقیه نتوانسته کاری از پیش ببرد.

 

مسئول بسیج اقشار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با بیان اینکه افزایش سواد رسانه ای به منظور تقویت سرمایه‌های اجتماعی در دستور کار بسیج استان قرار دارد، اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه در تاثیرگذاری بر قشرهای مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان نقش اساسی ایفا می کند.

 

سرهنگ پاسدار سید مسعود موسوی افزود: توجه به جهاد تبیین از سوی رسانه ها و فعالان فضای مجازی یک ضرورت است و می تواند در دفع جنگ ترکیبی دشمن نقش مهمی ایفا کند.

 

کد خبر 1234950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha