انتشار خبر مومنانه انقلابی با نگاه عقلانیت و عاطفه استراتژی بسیج رسانه است

موسوی زاده با اشاره به اینکه خبر مومنانه خبری است که برگرفته از سیره نبوی و تجلی یافته در امامیت انقلاب اسلامی است گفت: انتشار خبر مومنانه انقلابی با نگاه عقلانیت و عاطفه استراتژی بسیج رسانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، سیدمحمدرضا موسوی زاده طی آیین تجلیل از اصحاب پیشکسوت رسانه استان البرز که پنجشنبه ۳ آذر در فرهنگسرای کوثر برگزار شد گفت: خبر مومنانه خبری است که برگرفته از سیره نبوی و تجلی یافته در امامین انقلاب اسلامی است. 

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: انتشار خبر مومنانه انقلابی با نگاه ترویج عقلانیت و عاطفه استراتژی بسیج رسانه است.

 

وی با اشاره به اینکه خبر، اخلاق و تعهد، تبیین را در جریان اثرگذاری به همراه دارد اظهار کرد: در جریان انتشار خبر باید به دنبال اثرگذاری باشیم و خبر را ابزاری برای تحقق آرمان مطلوب انقلاب اسلامی که مبتی بر عدالت محوری، آزادی طلبی و ایمان است سوق دهیم. 

 

وی اظهار کرد: بسیج شجره طیبه ای که گفتمان انقلاب اسلامی را جریان سازی می کند و جمع از این مفهوم در کنار هم اقیانوسی از معنا است. 

 

 

موسوی زاده تصریح کرد: بسیج با محوریت تقوا که ریشه در سخنان اهل بیت دارد، گفتمان انقلاب اسلامی را از طریق مفهوم سازی معنی می کند.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود به اهمیت ارتباط خبرنگاران پیشکسوت با جدید پرداخت و توضیح داد: برقراری ارتباط خبرنگاران متعهد پیشکسوت با خبرنگاران امروز می تواند در بیان اهداف خبر مومنانه موثر باشد. 

 

وی اظهار کرد: سوء استفاده از موضوع های وقایع اخیر از طرف بعضی خبرنگارنماها در فضای مجازی یکی از مسائل قابل تأمل است که نقش تعلیم و تربیت را برای آنان بیشتر نشان می دهد تا با اطلاع از مبانی ایمانی نسبت به عملکرد خود اندیشه کنند. 

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: خبرنگاران انقلابی در دفاع از نظام و ولایتمداری مستحکم هستند و از تمامی ظرفیت آنان در انسجام فرهنگی و اجتماعی می توان با همراهی مسئولان بهره مند شد. 

 

 

کد خبر 1235009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha