پیشرفت‌ها زمینه‌ساز استحکام و اقتدار نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد، پیشرفت‌ها را زمینه‌ساز استحکام و اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: باید مسئولان برای حل مشکلات تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد، امروز جمعه (۴ آذر) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز، دنیا را محل سختی‌ها دانست و اظهار کرد: بسیاری از انسان‌ها چون دنیا را محل آسانی می‌دانند از رسیدن به سختی‌ها رنجور می‌شوند در حالی که بلاها بی‌هدف نیست.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان، به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم اصفهان اشاره کرد و افزود: ایشان فرمودند برخی از مهم‌ترین شاخصه‌های ایران دوستی، پرهیز از یأس‌آفرینی و ناامیدی و کار و تلاش بی‌وقفه مسئولان برای حل مشکلات ایران اسلامی است.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن برای جلوگیری از پیشرفت ایران همواره در تلاش است، تصریح کرد: باید مسئولان برای حل مشکلات تلاش کنند زیرا پیشرفت‌ها زمینه‌ساز استحکام و اقتدار نظام اسلامی است.

 

امام جمعه اهواز، با بیان اینکه با وجود مشکلاتی مانند بیکاری، باید به نظام امیدوار بود اضافه کرد: در سال ۵۶، با توجه به مسلح بودن همه قدرت‌ها، امیدی به پیروزی انقلاب اسلامی نبود، اما پیروز شدیم؛ دستاوردهای امیدبخش از دلایل امیدوار بودن به این نظام است.

 

وی با اشاره به اینکه معمولا مقالات علمی نشانه رشد علمی است عنوان کرد: بنا بر آمار بانک جهانی، در دانشگاه‌های ایران سه برابر جمعیت کشور مقالات علمی وجود دارد و عمده رشد محصول دست جوانان و دانشگاه‌های ما است بنابر این است که در دانشگاه‌ها مورد هجمه قرار گرفتند.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد ابراز کرد: سطح اختلاف گزارش بانک جهانی در ۴۰ سال قبل با اکنون، به گونه‌ای است که چنین رشدی ۳۰۰ سال زمان نیاز دارد و بسیاری از کشورها به این دستاوردها نرسیده‌اند.

 

وی یاد آور شد: یکی از نشانه‌های امید، افول دشمنان است و امروز می‌بینیم ایران اسلامی هیمنه آمریکا را به چالش کشیده است؛ راه‌حل همه مسائل، تولید، ناامید شدن از مرزهای خارج ایران اسلامی، امید به جوانان و ایجاد بستر و زمینه تولید است.

 

کد خبر 1235071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha