برگزاری نشست های بصیرتی  توسط کانون روستای حضرت ابوالفضل(ع) قره تگینی ملایر

ونایی گفت: همزمان با هفته بسیج نشست های بصیرتی توسط کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل (ع) روستای قره تگینی ملایر برگزار شد.

محمد حسین ونایی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر  گفت: کانون فرهنگی و هنری حضرت ابوالفضل(ع) روستای قره تگینی ملایر  در سال 1390 در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این روستا تاسیس شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری حضرت ابوالفضل (ع)روستای قره تگینی ملایر  با بیان اینکه این کانون در حال حاضر حدود 80 نفر عضو دارد افزود:  فعالیت ها و برنامه های مختلفی در این کانون انجام می‌شود که می توان به فعالیت های فرهنگی، قرآنی و ورزشی  و حضور در برنامه های عمرانی روستا اشاره کرد..

 

ونایی با اشاره به اینکه در ایام کرونا نیز فعالیت ها در راستای کمکهای مومنانه انجام شد تصریح کرد: در این زمینه توزیع بسته های معیشتی با کمک های مردمی، خیرین و اعضای کانون انجام شد.

 

وی همچنین به برنامه های این کانون طی یک ماه گذشته اشاره کرد و گفت: در این راستا برنامه عزاداری ایام فاطمیه، نشست های بصیرتی دهه بصیرت، برنامه های فرهنگی و... را داشتیم.

 

وی از توزیع غذای نذری در بین عزادران و برگزاری مراسم ویژه  ایام فاطمیه شهادت حضرت زهرا  (س) اشاره کرد و گفت: این مراسم به صورت با شکوه و با حضور مسئولان شهرستان و  سخنرانی نماینده مردم ملایر در مجلس شورا اسلامی برگزار  سال گذشته برگزار شد که امسال هم تلاش می کنیم ایام فاطمیه برنامه عزاداری باشکوهی برگزار کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری حضرت ابوالفضل (ع)روستای قره تگینی گفت: همزمان با هفته بسیج برنامه های فرهنگی و نشست های بصیرتی در کانون فرهنگی و هنری حضرت اباالفضل روستای قره تگینی ملایر برگزار شد مدیر کانون فرهنگی و هنری  حضرت اباالفضل روستای قره تگینی ملایر به   برگزاری یک دوره اردوی  تفریحی به همراه  دوچرخه سواری در اسلام شهر آق گل خبر داد و گفت: این مسابقه با حضور نوجوانان  بخش ترک شرقی برگزار شد که اعضای کانون ما نیز در آن شرکت داشتند.

 

ونایی برگزاری یادواره های شهدا، برگزاری جشن های مناسبتی، برنامه های فرهنی و کلاس های قرآنی و... را نیز از دیگر برنامه های انجام شده این کانون در سال جاری برشمرد.

کد خبر 1235139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha