توزیع  ۸۰ بسته حمایتی در بین خانواده های نیازمند  به همت  کانون  شهید صیاد شیرازی  ملایر

ترکاشوند گفت:همزمان با هفته بسیج و به همت کانون فرهنگی و هنری صیاد شیرازی و کمک خیرین ۸۰ بسته حمایتی در بین خانواده های نیازمند باتوزیع شد.

جعفر ترکاشوند در گفت وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت: کانون صیاد شیرازی که  سال ۱۳۸۱ تاسیس شده و در حال حاضر نیز بیش از  ۸۰۰  نفر عضو دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید  صیاد شیرازی روستای نازول ملایر با بیان اینکه کانون فرهنگی و هنری شهید صیاد شیرازی نازل ملایر به عنوان یکی از سه کانون معین  در شهرستان ملایر است افزود: این کانون از زمان تاسیس تا کنون در حوزه های مختلف فعالیتهای خوبی را به ثبت رسانده است.

 

وی با بیان اینکه همزمان با هفته بسیج یادواره شهدای این روستا با همکاری کانون برگزار شد افزود: این کانون در راستای برگزاری برنامه های فرهنگی این یادواره مشارکت خوبی داشت.

 

وی با بیان اینکه همچنین اردوی زیارتی مشهد مقدس برای ۴۵ نفر در هفته بسیج انجام شده است افزود: توزیع  ۸۰ بسته حمایتی در بین خانواده های نیازمند با همکاری خیرین از دیگر برنامه‌های ما در هفته بسیج بوده است .

 

ترکاشوند غبارروبی گلزار شهدا،  سرکشی از خانواده های معظم شهدا و تجلیل از خانوادههای آنها را  از دیگر برنامه‌های این هفته از  توسط کانون فرهنگی و هنری نازول دانست.

 

 وی در ادامه به برگزاری یک دوره آموزش خیاطی برای بانوان و آقایان با همکاری فنی حرفه ای خبر داد و گفت: در این زمینه نیز چهل نفر در این کلاس ها شرکت کرده اند  و بعد از گذراندن و مدرک فنی حرفه ای می توانند از تسهیلات وام اشتغال زایی برای خود استفاده کنند .

 

ترکاشوند همچنین از برگزاری مسابقه  دوستانه فوتبال بین تیم های کانون های ملایر همراه با هفته بسیج خبر داد و گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوعات روز، تجلیل از بسیجیان نمونه و.... نیز از دیگر برنامه‌های این کانون است.

کد خبر 1235142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha