حاکمیت تفکر بسیجی در کشور، چشم طمع دشمنان را کور می کند

فرمانده سپاه جواد الائمه علیه السلام خراسان شمالی با بیان اینکه حضور بسیج، فتنه دشمنان را خاموش کرد، گفت: دشمنان بدانند در کشوری که تفکر بسیجی حاکم باشد، دست طمع دشمنان از آن کوتاه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ سردار اسماعیل فرجی صبح روز شنبه در همایش اقتدار بسیجیان خراسان شمالی در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد، رمز پیروزی بسیجیان در تمام صحنه ها را اخلاص و ولایت‌پذیری آنان معرفی کرد.

 

فرمانده سپاه جواد الائمه علیه السلام خراسان شمالی با استناد به سخن امام راحل مبنی بر اینکه اگر از بسیج و بسیجی غفلت کنیم، در آتش دوزخ خواهیم سوخت، افزود: اگر امروز کسی قدر بسیج را نداند و در مسیری غیر از فرمان امام راحل حرکت کند، مطمئن باشید هم در این دنیا و هم در آن دنیا دچار مشکل خواهد شد.

 

وی حماسه آفرینی بسیجیان در دوران دفاع مقدس را مثل زدنی خواند و گفت: بعد از جنگ هم نقش این گروه در سیل، زلزله و آتش سوزی در کنار سایر دستگاه ها کاملا مشهود بوده و هست.

 

سردار فرجی با بیان اینکه بسیجیان تحت امر ولایت فقیه، عاشقانه و تکلیف مدارانه به وظیفه خود عمل می کنند، اظهارکرد: امروز بسیج فقط یک سازمان نیست بلکه تفکر و راهبردی است که در اقصی نقاط جهان گسترش پیدا کرده است.

 

 فرمانده سپاه جواد الائمه علیه السلام خراسان شمالی با بیان اینکه حضور بسیج، فتنه دشمنان را خاموش کرد، افزود: دشمنان بدانند در کشوری که تفکر بسیجی حاکم باشد، دست طمع دشمنان از آن کوتاه خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان به دنبال تضعیف نظام و ایجاد اختلاف و از بین بردن وحدت هستند، گفت: دشمن به فکر چند قطبی کردن و تجزیه کشور است اما ملت ایران با بصیرت و آگاهی خود این فتنه را نیز خاموش خواهد کرد.

 

حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی هم در این همایش، با بیان اینکه بسیج، لشگر مخلص خداست، افزود: فعالیت بسیج برای خدا و در راه خدمت به مردم است.

 

امام جمعه بجنورد، بسیج را یک فرهنگ و ویژگی مهم بسیجی را اخلاص نام برد و با بیان اینکه برخی کاری انجام می دهند که نامشان پرآوازه می شود همچون شهید حججی و شهید فهمیده، یکی از دلایل این ماندگاری را اخلاص در عمل توصیف کرد.

 

 

کد خبر 1235144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha