محرومیت زدایی رویکرد مهم بسیج سازندگی است

سرهنگ سوری با بیان اینکه محرومیت زدایی رویکرد مهم بسیج است، افزود: یکهزار و ۲۰۰ گروه جهادی همزمان با هفته بسیج با هدف محرومیت زدایی به مناطق محروم استان اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، مجید سوری امروز(5 آذر) در همایش بزرگ حماسه و نمایش اقتدار بسیج در مصلی الغدیر خرم‌آباد، اظهار کرد: خدمت به مردم و محرومیت زدایی مهم ترین رویکرد بسیج است.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه بسیج راهبردها را از مقام معظم رهبری دریافت و اجرایی می‌کند، افزود: مهم ترین راهبرد مردم در راستای محرومیت زدایی است.

 

وی ادامه داد: همچنین در عرصه محرومیت زدایی، خدمات به محرومان و حوزه فرهنگی و اجتماعی، برنامه های متنوعی اجرا شد و سپاه لرستان در این راستا اقدامات خوبی را به سرانجام رساند.

 

سرهنگ سوری با اشاره به اینکه مردمی کردن اقدامات نظام از دیگر وظایف جهادگران است، افزود: فعالیت جهادگران، نمونه بارز مردم سالاری دینی می باشد تا جاییکه امروز مشکلات مردم در مناطق مختلف، با حضور این قشر بررسی و شناسایی می شود.

 

وی جهاد تبیین در مقابل تحریف دشمنان را امری ضروری دانست و ادامه داد: فتنه ۲ ماه اخیر، با حضور مردم و نیروهای نظامی و بسیج ناکام ماند، جهادگران به برکت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها حضور اثر بخش دارند چراکه مردم داری و مردم یاری بواسطه اقدامات جهادگرایانه رقم خواهد خورد.

 

جانشین فرمانده سپاه استان لرستان با اشاره به اجرای برنامه های ویژه هفته بسیج در استان لرستان اظهار کرد: هفته گذشته یکهزار و ۲۷۵ برنامه در لرستان اجرا شده است.

کد خبر 1235154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha