«وضعیت آلودگی هوا» و «طرح دارو یار» در کمیسیون اصل نود مجلس بررسی می شود

دستگاه های مسئول در تولید و عرضه دارو به منظور بررسی مشکلات اجرایی «طرح دارو یار» روز سه شنبه در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی حاضر می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اعضای کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس در هفته جاری در روزهای شنبه تا چهارشنبه5 تا 9 آذر ماه) جلساتی را به شرح زیر دارند:

 

شنبه 5 آذر ماه:

 

جلسه رئیس کمیسیون با دبیران کمیته ها در خصوص بررسی عملکرد کمیته ها و تصمیم گیری پیرامون گزارش های در دست اقدام و برنامه ریزی برای جلسات هفته آتی کمیسیون.

 

جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد درخصوص بررسی عملکرد مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی.

 

یکشنبه 6 آذر ماه:

 

جلسه هیات رئیسه کمیسیون برای بررسی و تصمیم گیری درخصوص پرونده ها و شکایات واصله.

 

جلسه عمومی کمیسیون برای بررسی گزارش های تهیه شده به منظور قرائت در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی

 

دوشنبه 7 آذر ماه:

 

جلسه کمیسیون با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درخصوص موضوع: وارونگی هوا، تدوین معیارهای لازم برای تعیین سطح آلایندگی و نرخ عوارض آلایندگی واجرای ماده ۲۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده و موضوع تنوع زیست محیطی.

 

جلسه کمیسیون با حضور معاون وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، معاون سازمان برنامه و بودجه کشور، رئیس سازمان غذا ودارو ، رئیس کل بانک مرکزی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر درخصوص مشکلات اجرایی طرح دارویار.

 

بازدید اعضای کمیسیون از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موضوع بررسی سامانه های آن سازمان در قوانین موضوعه.

 

سه شنبه 8 آذر ماه:

 

جلسه کمیسیون با حضور وزیر دادگستری و معاونین و نمایندگان وزارت اطلاعات و مرکز پژوهشهای مجلس درخصوص بررسی راهکارهای استرداد اموال ناشی از جرم و فساد به کشور.

 

جلسه کمیسیون با حضور وزیر جهاد کشاورزی و معاونین درخصوص: عملکرد کمیسیونهای رفع تداخلات، صدور اسناد اراضی زراعی و بررسی راهکارهای موثر در پیشگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی، اختلاف نرخ اوره کشاورزی با صنعتی (عرضه در بورس) و اقدامات مرتبط با توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی (بند ۳ سیاستهای کلی نظام در بخش کشاورزی).

 

چهارشنبه 9 آذر ماه:

 

جلسه کارگروه فرهنگی شورای هماهنگی دستگاههای نظارتی برای برنامه ریزی درخصوص نحوه نظارت بر وزارت ورزش و جوانان.

 

جلسه کمیسیون با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و نماینده وزیر راه و شهرسازی در سامانه املاک و اسکان درخصوص موارد ذیل: بررسی موضوع تبادل اطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با سامانه ملی املاک و اسکان و بررسی موانع و ایرادات سامانه تصدیق الکترونیک و اجرای آن در سراسر کشور.

کد خبر 1235565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha