واحد جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی تقویت و حمایت می شود

علیزاده گفت: یکی از اهداف ما کم کردن فاصله پیشرفت واحدهای استانی جهاددانشگاهی است و خراسان جنوبی به آن رشد و جایگاه واقعی نرسیده است که در این دوره بیشتر توجه صرف این مجموعه‌های مظلوم و کم برخوردار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، عیسی علیزاده صبح امروز (6 آذر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار کرد: جهاددانشگاهی مجموعه ای فرهنگی است؛ علم به تنهایی نمی تواند موجبات پیشرفت کشور را فراهم کند و ما معتقدیم اگر در جهاد دانشگاهی کار آموزش، پژوهش، اشتغال و کارآفرینی انجام می دهیم پایه همه آنها فرهنگ است.

 

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه جزو اولین مجموعه هایی بودیم که در دانشگاه برنامه های قرآنی و جشنواره ملی قرآن را شروع کردیم، افزود: همچنین راه اندازی خبرگزاری قرآنی ایکنا جزو دستاوردهای جهاددانشگاهی است.

 

علیزاده ادامه داد: شاید یکی از موفقیت های جهاد دانشگاهی این بود که اتکای به بودجه دولت ندارد و 25 درصد از اعتبارات این مجموعه را دولت تأمین می کند و مابقی آن از طریق مراکز درمانی، خدماتی و پزشکی و آموزشی تأمین می شود.

 

وی در ادامه حمایت مقام معظم رهبری، پیدا کردن هدف و نیروی انسانی را از عوامل موفقیت جهاددانشگاهی عنوان کرد و گفت: در حال تقویت نیروی انسانی توانمند و متخصص و ارزشی در جهاددانشگاهی هستیم که با کمترین امکانات بزرگترین کارها را انجام می دهند.

 

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه اصلی هر مجموعه ای است، افزود: یکی از اهداف ما کم کردن فاصله پیشرفت واحدهای استانی جهاددانشگاهی است و خراسان جنوبی به آن رشد و جایگاه واقعی نرسیده است که در این دوره بیشتر توجه صرف این مجموعه‌های مظلوم و کم برخوردار خواهد شد.

 

 

 

 

کد خبر 1235577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha