بازگشت به تفکر بسیجی تنها راه برون رفت از مشکلات

بسیج یک نیروی مردمی بن‌بست شکن است که توانسته در تمام عرصه‌های انقلاب به خوبی اثرگذار باشد، بسیج در تمام عرصه‌ها اتفاقات خوبی را برای کشور رقم زده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان_مائده فلاحتکارضیابری؛

جوانان بسیجی، انقلابی و آتش به اختیار همانگونه که در ۴۰ سال اول انقلاب سرباز رهبر معظم انقلاب بودند و فریاد میزدند "ما همه سرباز توییم خامنه‌ای" همچنان این فریاد شنیده می‌شود و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز اقتدار مثال‌زدنی دارد و لنگرگاه امت اسلام است.

 

بسیج ریشه در عاشورا دارد و امروز با تجربه تر از گذشته و بابصیرت و آینده نگری در گام دوم انقلاب برای تحقق اهداف عالی نظام تلاش می کند. دشمن امروز آشفته تراز دیروز است و بسیج امروز موتور پیشران انقلاب و یک راهبرد و تفکر و اندیشه است و متعلق به کس خاصی نیست و متعلق به همه مردم ایران است.

 

آری امروز از همه قشرها در بسیج فعالیت می کنند تا نشان دهند که همواره بسیجی هستند، بسیجی فکر می کنند و همچون بسیجیان دفاع مقدس پشتیبان نظام و رهبری هستند. بسیج یک نیروی مردمی بن‌بست شکن است که توانسته در تمام عرصه‌های انقلاب به خوبی اثرگذار باشد، بسیج در تمام عرصه‌ها اتفاقات خوبی را برای کشور رقم زده است.

 

* حضور بسیجیان در عرصه های مختلف چشمگیر است

جلیل رضادوست با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: رزمایش اقتدار بسیجیان صبح روز گذشته در سالن شهید شیرازی شهرستان ماسال با حضور با شکوه بسیجیان برگزار شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه ماسال با بیان اینکه تشکل بسیج را وقتی بررسی کنیم، نعمات و برکات آن را بیشتر متوجه می‌شویم افزود: حضور بسیجیان در عرصه های مختلف چشمگیر است، امروز بسیجیان ما بسیجی های اخلاق مدار، با حلم و بردباری هستند.

 

وی با اشاره به اینکه بسیجیان حافظ نظام و انقلاب هستند گفت: حضور به موقع و مقتدرانه بسیج در تمامی صحنه ها نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب را خنثی کرده است.

 

رضادوست با تاکید به اینکه بسیجیان موجب امید دوستان و یاس و ناامیدی دشمنان هستند تصریح کرد: بسیجیان کسانی هستند که با دست خالی اما توکل و ایمان قوی به خداوند تبارک و تعالی در مقابل تمام استکبار ایستادند.

 

* بسیجی دنبال آرم نیست، بلکه دنبال آرمان است

محسن جعفری با بیان اینکه امروزه تفکر بسیجی مختص مرزهای ایران اسلامی نیست بلکه این تفکر پا فراتر از مرزها گذاشته است اظهار کرد: بسیج منحصر به شخص یا گروه خاصی نیست و امروز تفکر و روحیه بسیجی در سراسر کشور حاکم است.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن افزود: مردم ایران همیشه در صحنه بوده و خواهند بود و این حوادث و اتفاقات، مردم را وادار به عقب نشینی نخواهد کرد و نقشه های دشمن نقش برآب خواهد شد.

 

وی گفت: حضور باشکوه مردم مخصوصا در همایش اقتدار بسیج امروز شهرستان فومن، نشانگر ایستادگی مردم پای اعتقادات، نظام جمهوری اسلامی، عهد و پیمان های خود با امام (ره)، شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری است.

 

جعفری با بیان اینکه بسیجی دنبال آرم نیست، بلکه دنبال آرمان است تصریح کرد: تفکر بسیجی از محدودیت جغرافیایی خارج شده و داعش را از عراق بیرون کرده ‌و با این تفکر نیز در لبنان مقابل اسرائیل ایستاده و در فلسطین جان گرفته است.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه بسیجیان و انقلاب الگوی محور مقاومت هستند خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند ملت ما پرورش یافته مکتب عاشورا هستند و عاشورا راه رسیدن به حقیقت است و تفکر بسیجی در ملت ما نهادینه شده است.

 

* تنها راه برون رفت کشور از مشکلات بازگشت به تفکر بسیجی است

محمد پوراسماعیلی با گرامیداشت روز بسیج مستضعفین اظهار کرد: بسیج از ابتدای شکل گیری انقلاب نقش موثری در پیروزی آن و جلوگیری از نفوذ دشمنان به خاک کشور داشته است و امروز نیز از مرزهای کشور دفاع می کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر بسیج را بزرگترین یادگار امام خمینی (ره) برای انقلاب و کشور عنوان کرد و افزود: امروز بسیج تنها مختص ایران نیست و شاهد هستیم بسیج و تفکر بسیجی همانند یک درخت در سایر کشورهای ریشه انداخته و موجب استقلال مردم مظلوم جهان از دست استکبارگران شده است.

 

وی گفت: کشور از فکر و عملکرد جهادی بسیجیان به رتبه‌های بالای علمی، نظامی، هوا و فضا دست پیدا کرد و جز پنج کشور مطرح دنیا شدیم.

 

پوراسماعیلی با بیان اینکه بسیج عبد صالح خدا و مطیع حق است که در همین حوادث اخیر بیشترین شهید را تقدیم امنیت کشور کرد تصریح کرد: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات بازگشت به تفکر بسیجی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر خاطرنشان کرد: جبهه اشرار از مردم جدا است و بسیجیان در مقابل اراذل ایستاده اند و در شرایطی که جبهه کفر متحد، علیه ایران اسلامی شده این بسیج ثابت کرد پاسدار حقیقی ایران قوی است.

 

گفتنی است؛ بسیج مستضعفین پنجم آذرماه سال 58 با فکر و اندیشه بلند امام راحل تاسیس شد و امروز پس از گذشت بیش از 40 سال از تشکیل این نهاد انقلابی ثمرات آن را در عرصه‌های مختلف مشاهده می‌کنیم.

 

 

 

کد خبر 1235666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha