اجرای ۱۶ طرح سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تصویب شد

شهریارپور از تصویب ۱۶ طرح سرمایه‌گذاری در شورای توسعه این استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها شامل پرورش گوسفند داشتی، احداث باشگاه سوارکاری، پرورش مرغ گوشتی و احداث هتل است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، علی شهریارپور امروز شنبه (۵ آذر) در شورای برنامه ریزی و توسعه این استان که در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: همچنین طبق قانون مقرر شده تا ۱۰ درصد از اعتبارات استان به طرح‌های دانش‌بنیان اختصاص پیدا کند که در همین راستا ۱۶ طرح تدوین و در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ارائه شد و در نهایت با رای موافق اکثریت اعضا، این طرح‌ها مورد تصویب قرار گرفت.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری همچنین از تخصیص ۱۴ درصد اعتبارات سفر دولت به استان خبر داد و گفت: از مجموع ۱۲ هزار و ۷۳۵ میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان تاکنون یک هزار و ۸۰۵ میلیارد تومان معادل ۱۴.۱۷ درصد تخصیص یافته که همواره یکی از پنج استان برتر کشور در اختصاص اعتبارات بوده است.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در ادامه از ابلاغ یک هزار و ۶۴۵ میلیارد تومان از یک هزار و ۶۷۷ میلیارد تومان اعتبارات مصوب تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: از این میزان اعتبار ۱۹۱ هزار و ۲۶۵ میلیارد تومان معادل بیش از ۱۱ درصد تخصیص یافته است.

 

شهریارپور از تخصیص ۶۱.۸ درصد اعتبارات هزینه‌ای سال ۱۴۰۱ استان خبر داد و افزود: از مجموع ۵۳۵ میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای استان، ۵۱۸ میلیارد تومان استان ابلاغ و ۳۳۱ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است که از مجموع اعتبارات ابلاغی متوسط کشوری بالاتر است.

 

وی خاطرنشان کرد: در خصوص تامین حقوق کارکنان دولت مشکلی در خصوص ابلاغ و تخصیص اعتبارات هزینه‌ای وجود ندارد اما مشکل عمده برای سایر اعتبارات هزینه‌ای است که در حال پیگیری افزایش اعتبارات هستیم.

 

کد خبر 1235688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha