پخش مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر لردگان

با آغاز رویداد بزرگ جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ به میزبانی کشور قطر کانون فرهنگی هنری «نسيم صبا» لردگان در کنار سایر کانون های مساجد مسابقات تیم ملی فوتبال ایران را در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر لردگان پخش می کند.

مهدی نظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با آغاز رویداد بزرگ جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ به میزبانی کشور قطر کانون فرهنگی هنری «نسيم صبا» لردگان در کنار سایر کانون های مساجد مسابقات تیم ملی فوتبال ایران را در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر لردگان پخش می کند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «نسیم صبا» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر لردگان ادامه داد: به همین منظور این کانون تاکنون مسابقات تیم ملی فوتبال ایران با انگلیس و ولز را با حضور جوانان و اهالی مسجد و عاشق ایران در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر لردگان پخش کرده است.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری نسیم صبا نگاهی ویژه به کادر سازی و نگاه تشکیلاتی دارد و اقدام به برگزاری منظم کلاس های آموزشی خاص در طول سال، مثل تک خوانی و تهیه کنندگی و تنظیم و آهنگسازی و... برای اعضای گروه سرود داشته و اعضای گروه سرود را به عنوان مربی به کانون های دیگر و مدارس و نهادهای درخواست کننده برای آموزش و تشکیل گروه های سرود اعزام کرده است.

 

خاطرشان می شود: گروه سرود «نسیم صبا» تاکنون سرودهای «مرگ بر آمریکا»، «مادرم اسمتو خوند تو گوشم» و «حرم الله» به مناسبت اربعین حسینی، «خنده دریا» به مناسبت دهه امامت و ولایت، «شمس الشموس» به مناسبت ميلاد امام رضا (ع)، «پیمان جاویدان» را به صورت مشترک با گروه سرود بچه های آسمان از استان اصفهان در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و سرود «مکتب عشق» به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار دل ها، سرودهایی با نام «مدافعان سلامت»، «عیدانه غدیر»، «کانون خدمت»، «امام علی (ع)»، «خم ولایت» و «ایران» را تولید کرده است.

 

کد خبر 1235703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha