باید نشاط و شادابی برای نوجوانان و جوانان فراهم‌ شود

تمری،گفت: باید تلاش شود نشاط و شادمانی برای نوجوانان و جوانان فراهم‌ شود زیرا نشاط اجتماعی در جوانان باعث کاهش آسیب های اجتماعي مي شود.

خسرو تمری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به اهمیت نشاط و شادابی جوانان در جامعه، گفت: برای شاد بودن بایستی مولفه امید به زندگی را افزایش داد. برای اینکه امید به زندگی وشاد بودن باعث پایین آمدن آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد ،خودکشی می شود پس برای افزایش امید به زندگی بایستی به دوران جوانی ونوجوانی بها وارزش دهیم تا رشد کند .

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل ذهاب،افزود:حمایت های اجتماعی، امید به زندگی، سخاوت، داشتن تفريح و خلاقيت، امنيت با ابعاد وجودي معنوي، شغلي، عاطفي و اجتماعي و اميد را از جمله مولفه هاي تعيين کننده هاي نشاط  است.

 

وی خاطر نشان کرد: شادي و نشاط به عنوان يکي از احساسات ريشه اي مثبت و يک از ضروري ترين خواسته هاي فطري و نيازهاي رواني انسان ، نقش تعيين کننده اي در تامين سلامت فرد و جامعه داشته و از آنجا كه شادي همواره با خرسندي، خوش بيني و اميد و اعتماد همراه است مي تواند نقش تسريع كننده اي در فرايند توسعه جامعه داشته باشد.

 

تمری تصریح کرد:اداره ارشاد اسلامی در راستا ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و  با توجه به زیرساخت هایی که دارد کارهای بزرگی در سطح استان و شهرستان انجام داده و خواهد داد که یکی از آنها مجتمع فرهنگی و هنری حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) یکی از پروژه های مصوب شده سفر مقام معظم رهبری به سرپل ذهاب بوده و بعد از یک وقفه کوتاهی به دلیل عدم تامین اعتبار ، کار فیزیکی مجدد با ۸۵ درصد پیشرفت در دستور  کار پیمانکار جدید با ۲۹ میلیارد تومان قرار گرفته است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل ذهاب، اظهار کرد: این مجتمع دارای ۴هزار و ۸۰۰ متر فضا و ۲هزار و ۸۰۰ متر زیربنا و سالن آمفی تئاتر با ۵۳۰ نفر ظرفیت دارد و همچنین کارگاه های نمایش و اتاق هایی برای هنرمندان پیش بینی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این مجتمع از استانداردهای لازم برخوردار است، گفت: فن و هنر در این مکان تلفیق شده است، مجتمع های فرهنگی هنری برای استفاده از اصحاب فرهنگ هنر و رسانه دارای اینچنین ویژگی های است که خوشبختانه ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و دفترفنی این اداره، نگاه کاملا فنی و هنری در مجتمع مدنظر قرار دادند.

ایشان تاکید کرد:

کد خبر 1235739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha