حوزه پژوهش، ظرفیتی برای تبیین دستاوردهای نظام است

زیویار با تاکید بر ضرورت تقویت پژوهش، افزود: حوزه پژوهش، ظرفیتی برای تبیین دستاوردهای نظام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، فرهاد زیویار شامگاه(6آذر) در جلسه هماهنگی شورای سیاست گذاری برنامه های هفته پژوهش، اظهار داشت: تبیین دستاورد و موفقیت های نظام جمهوری اسلامی از مهمترین ماموریت های افراد فعال در حوزه علم و پژوهش است و باید به این مهم اهتمام داشت.

 

استاندار لرستان افزود: اطلاع رسانی دستاوردهای حوزه علمی و پژوهشی یکی از مهم ترین ماموریت ها است که باید به درستی و مستمر انجام شود.

 

زیویار با اشاره به تلاش و دستاوردهای قابل قبولی که در تولید علم و تحقیقات استان انجام شده، عنوان کرد: این دستاوردها جزو ظرفیت های اساسی استان است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و فعالان این حوزه حمایت شوند.

 

وی فعالان حوزه پژوهش را از سرمایه های اصلی و نیازمند حمایت دانست و تصریح کرد: پژوهش و دستاوردهای آن باید رفته رفته به سمت نیازها و مسائل داخلی حرکت کند تا در حوزه های مختلف تولیدات صنعتی، علمی و پزشکی به خودکفایی برسیم.

 

زیویار همچنین بر تشکیل کمیته صنعت و دانشگاه در استان تاکید کرد و گفت: دانشگاهیان باید متوجه شوند بخش صنعت چه نیازهایی دارد تا تحقیقات را در این راستا دنبال کنند.

 

استاندار لرستان اظهار کرد: برگزاری جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و تقدیر از نفرات برتر این حوزه از مهمترین ترین برنامه های هفته پژوهش است که تماما در راستای تبیین آورده های پژوهشی استان برنامه ریزی می شود.

کد خبر 1235931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha