آزادی ۵۷ زندانی اغتشاش های اخیر با شرایط بهره مندی از ارفاق های آزادی در البرز

افضلی هریکندی با اعلام خبر آزادی ۵۷ زندانی اغتشاش های اخیر با شرایط بهره مندی از ارفاق های آزادی در البرز به دستور رئیس قوه قضائیه گفت: پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل ولز ، دستور آزادی این ۵۷ زندانی صادر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، حسین فاضلی هریکندی در جمع خبرنگاران از آزادی ۵۷ زندانی در البرز به دستور ویژه رئیس قوه قضائیه خبر داد و گفت: این ۵۷ نفر زندانی شرایط بهره مندی از ارفاق های شرایط آزادی را داشتند. 

 

رئیس دادگستری استان البرز افزود: به دنبال پیروزی مسرت آفرین تیم ملی ایران، مساعدت و معاضدت برای آزادی زندانیان حائز شرایط در دستور کار قرار گرفت. 

 

وی با اشاره به اینکه ارفاق های قانونی در مورد کسانی که اقدام به مقابله با مأموران حافظ امنیت که منجر به شهادت و مجروح نمون آن ها شده است نمی شود توضیح داد: مماشاتی با این افراد وجود ندارد. 

 

رئیس کل دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: زندانیان و محکومانی دستگیر شده در اغتشاش های اخیر در البرز که شرایط بهره مندی از نهادها و ارفاق های قانونی را بهره مند بودند به دستور ریاست قوه قضائیه به پاس شادی تیم ملی فوتبال در جام جهانی آزاد شدند. 

 

کد خبر 1235958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha