توانمندی ها و دستاوردهای علوم پزشکی جهرم در نمایشگاه بین المللی خدمات پزشکی ارائه شد

موحد گفت: توانمندی ها و دستاوردهای علوم پزشکی جهرم در نخستین نمایشگاه بین المللی خدمات پزشکی در شیراز ارائه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدجواد موحد امروز سه شنبه (۸ آذر) به خبرنگاران گفت: نخستین نمایشگاه بین‌ المللی خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی و گردشگری سلامت همزمان با پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، بیمارستانی، صنایع دارویی و پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات آزمایشگاهی و توانبخشی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی از روز ۲ آذر ماه ۱۴۰۱ به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی استان فارس برپا شد. 

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: روابط عمومی دانشگاه به عنوان متولی برپایی غرفه، در کنار سایر دانشگاه ها و شرکت ها و سازمان های شرکت کننده به معرفی مراکز درمانی و آخرین دستاوردها و امکانات و خدمات پزشکی خود پرداخت. 

 

وی عنوان کرد: آنچه  نظر بیشتر مخاطبان و مراجعین و شرکت کنندگان نمایشگاه را به خود جلب می کرد معرفی مجموعه بیمارستانی «برادران خواجه پور جهرمی» بود که در کنار بیمارستان «سیدالشهدا (ع)» و مرکز درمان ناباروری «حکیم سلمان جهرمی» و مرکز جراحی قلب «مرحوم حاج مرتضی ابوطالبی» و مرکز اعصاب و روان «مرحوم دکتر عبدالرضا رحمانیان» و همراه سرا و حسینیه و مسجد تشکیل یک دهکده سلامت و مجموعه بزرگ درمانی را می دهد که در کنار دیگر مراکز تخصصی و با وجود پزشکان متخصص و فوق تخصص می تواند جهرم را به عنوان قطب گردشگری سلامت در جنوب کشور مطرح کند.  

 

موحد اظهار کرد: حضور میهمانان خارجی از کشورهای همسایه همچون سخنگوی وزارت بهداشت کشور هندوستان و پاکستان در نمایشگاه و بازدید ایشان از غرفه دانشگاه علوم پزشکی جهرم از نقاط قابل تامل برپایی نمایشگاه بود. 

 

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه بستر مناسبی را برای حضور تولیدکنندگان داخلی و فعالان حوزه خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی، صنایع دارویی و تجهیزات وابسته جهت معرفی محصولات، خدمات و آخرین دستاوردهای خود  فراهم آورد.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: نخستین نمایشگاه بین‌ المللی خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی و گردشگری سلامت با حضور ۱۸۰ غرفه در سه سالن درکنار پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، بیمارستانی، صنایع دارویی و تجهیزات آزمایشگاهی و توانبخشی در شیراز برگزار شد و در این رویداد از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، یزد، خراسان رضوی و البرز حضور داشتند.

 

وی در پایان بیان کرد: از اهداف مهم برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی که برای پانزدهمین بار برگزار می‌شود، ارتقای سطح سواد جامعه، ایجاد تعاملات درون پزشکی بین مراکز پزشکی، آشنایی جامعه بین‌الملل با توانایی پزشکی فارس و غیره بود.

 

کد خبر 1236200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha