گلایه مشترک شورای اسلامی شهر یزد و اردکان از شورای ترافیک استان

شورای اسلامی شهر یزد و اردکان در خصوص عدم اجرایی شدن مصوبات از شورای ترافیک استان گلایه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، در نخستین نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر یزد و اردکان، اعضای شورای این دو شهر در زمینه‌های مختلف شهری گفت‌وگو کردند.

 

در این نشست صمیمانه، رئیس شورای اسلامی شهر اردکان گفت: بی‌شک مجموعه شورای اسلامی شهر یزد در زمینه‌های متعدد به موفقیت‌هایی دست یافته و شهر اردکان نیز متقابلا تجاربی کسب کرده است که به اشتراک گذاشتن این موضوع‌ها باعث رشد روزافزون این دو شهر خواهد شد.

 

مسعود نوریان اردکانی با اشاره به اینکه با مراودات و ارتباطات دو سویه بین یزد و اردکان، زمینه مبادلات و انتقال تجربه‌ها فراهم می‌شود؛ اظهار داشت: دستاورد این تعاملات باید اتفاقات خوب و ارائه خدمات با کیفیت در شهرها و در نتیجه افزایش میزان رضایتمندی مردم از مدیران شهری باشد.

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به گلایه مشترک این دو شهر از شورای ترافیک استان خواستار تعامل بیش از پیش این شورا با نمایندگان مردم شد و تسریع در تصویب طرح‌ها را ضروری بر شمرد.

 

شأن مسافرین اردکان رعایت شود

 

در ادامه «حسن رضاپور» دیگر عضو شورای شهر اردکان با تاکید بر مناسب نبودن مکان مینی‌بوس‌ها و تاکسی‌های مسیر یزد به اردکان خواستار حفظ شأن و منزلت شهروندان و مسافرین اردکان شد.

 

وی با اشاره به ضرورت اختصاص مکان مناسب جهت انتقال مسافرین به شهر اردکان، بیان داشت: روزانه ۲۲ مینی‌بوس و ۲۰ تاکسی در این مسیر رفت و آمد می‌کند.

 

رضاپور ضمن ضروری بر شمردن ساماندهی ایستگاه حمل و نقل مسافرین یزد به اردکان مطرح کرد: کمیسیون حمل و نقل شورای شهر یزد بر پیگیری جهت فراهم کردن مکان مناسب این مسافرین چاره‌اندیشی کند.

 

اعتماد مردم، ثروت و سرمایه شوراها و شهرداری‌ها

 

 شهردار اردکان نیز در این نشست ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره «غلامحسین دشتی» رئیس فقید شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: وی پاسداری پرتلاش و خدمتگزاری مخلص بود که سراسر عمر با برکت خویش را در مسیر جلب رضایت حضرت دوست و خدمت به مردم مصروف داشت.

 

احمدرضا متالهی با اشاره به اینکه عزت و ذلت انسان در دست خداست؛ بیان داشت: تاریخ نشان داده هر کس بی‌منت به مردم خدمت کند بی‌شک عزت می‌گیرد و اگر در کارها صداقت داشته باشیم می‌توانیم رضایت مردم را جلب کنیم در غیر این صورت رضایتمندی حاصل نمی شود.

 

وی اعتماد مردم را ثروت و سرمایه شوراها و شهرداری‌ها قلمداد کرد و افزود: لازمه موفقیت در کارها صداقت و اعتقاد به باورهای دینی است.

 

شهردار اردکان توقع مردم از مدیران شهری را مورد بررسی قرارداد و خاطرنشان کرد: شهرداری اردکان با همه توان و بدون توجه به حاشیه سازی‌ها، روند خدمت به مردم را ادامه خواهد داد و به شهروندان اردکان قول می‌دهیم که همه امکانات و توان خود را برای دستیابی به اهداف بزرگ به کار بگیریم.

کد خبر 1236241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha