تربیت کارگزار تراز انقلاب از برنامه های مهم بسیج ادارات و سازمان ها باشد

شعبانی گفت: تربیت کارگزار تراز انقلاب از برنامه های مهم بسیج ادارات و سازمان هاست تا همه با هم برای تعالی بخشی بسیج تلاش کنیم.

مجیدرضا شعبانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در هفته بسیج قرار داریم و با بزررگداشت این ایام، ارائه خدمات مطلوب همواره در دستور کار بسیج و بسیجیان بودهخ است و در طول دوران مختلف انقلاب تلاش شد تا با ارائه خدمات مطلوب در راستای امیدآفرینی در جامعه تلاش شود.

 

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران افزود: امروز در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به دستور امام راحل، بسیج به یک درخت تنومندی تبدیل شده است که خدمات مختلفی را ارائه می کند و در بخش های مختلف شاهد تبلور بسیج و بسیجیان هستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: خدمت جهادی و و ارائه خدمت خالصانه و بی منت به مردم از ماموریت های مهم سازمان بسیج ادارات مازندران در کنار ماموریت های دیگر است و معتقدیم مدیران باید دغدغه خدمات رسانی به مردم را داشته و برای رفع محرومیت ها با جدیت پای کار باشند.

 

شعبانی گفت: تربیت کارگزار تراز انقلاب از برنامه های مهم بسیج ادارات و سازمان هاست تا همه با هم برای تعالی بخشی بسیج تلاش کنیم.

 

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران افزود: بسیج ادارات و سازمان ها و نهادها بخشی از بسیج میلیونی کشور است که در راستای اهداف سازمانی خود تلاش دارد تا خدمات رسانی بهتری را به مردم ارائه کند که برپایی میزخدمت در طول سال به همت بسیج ادرات مازندران برای خدمات رسانی به مردم روستاهای محروم و مناطق آسیب پذیر مازندران در دستور کار است و در هفته بسیج هم با قوت این مهم اجرایی شد.

 

وی یادآور شد: افتخار بسیجیان ما ولایی بودن و در مسیر ولایت و رهبری بودن است و تا آخرین نفس در این راستا گام بر می داریم و دسیسه ها و توطئه ها و ترفندهای دشمنان بر ما کارساز نیست و هر تئوری و توطئه دشمن ما را در ادامه راه برای رسیدن به هدف قوی تر و مقاوم تر خواهد کرد.

کد خبر 1236287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha