ثبت نام ۴۴ هزار نفر از خراسان جنوبی در نهضت ملی مسکن

تنها با بیان اینکه ۴۴ هزار و ۸۳۹ نفر از ۳۰ شهرستان خراسان جنوبی در نهضت ملی مسکن ثبت کردند، گفت: از این تعداد ۱۹ هزار و ۳۸ نفر تایید نهایی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، قاسم تنها امروز (۸ آذر) در مراسم قرعه کشی نهضت ملی مسکن شهرستان زیرکوه اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه بین بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی مقرر شده تا در خصوص اجرای نهضت ملی مسکن همکاری لازم صورت گیرد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: اقداماتی همچون تشکیل پرونده و پایش متقاضیان، معرفی جهت افتتاح حساب، قرعه کشی جهت قرارداد و معرفی متقاضیان به بانک ها و نظارت عالی بر واحدهای در حال ساخت طی این تفاهم نامه در حال اجرا است.

 

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی دارای ۳۱ شهر است، افزود: بر اساس تفاهم نامه مقرر شده است در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر یعنی ۳۰ شهرستان مدیریت نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن واگذار شده است.

 

تنها در ادامه بیان کرد: تاکنون در ۳۰ شهرستان خراسان جنوبی تعداد ۴۴هزار و ۸۳۹ متقاضی ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۹ هزار و ۳۸ تایید نهایی شدند و ۱۱ هزار ۳۴ متقاضی از این تعداد واریز وجه داشته اند و به ۹ هزار و ۵۲۱ متقاضی زمین خود را دریافت کرده اند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز بحث قرعه کشی و واگذاری زمین به ۱۲۸ متقاضی در زیرکوه برگزار شد، ادامه داد: ۹۷ مورد در شهر حاجی آباد و ۳ متقاضی در زُهان واریز وجه داشتند و زمین به این افراد واگذار می شود.

 

وی در پایان گفت: عملیات اجرایی این واحدها پس از صدور پروانه آغاز خواهد شد و حدود ۲ سال جهت اتمام عملیات ساخت مهلت دارند.

 

 

کد خبر 1236346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha