بررسی مشکلات و معضلات تأمین سوخت شناورهای نیروی دریایی راهبردی ارتش

نشست امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بررسی مشکلات و معضلات تأمین سوخت شناورهای نیروی دریایی راهبردی ارتش با حضور امیر دریادار کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریای راهبردی جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از همکاران وی اختصاص داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جلسه امروز (سه‌شنبه 8 اذرماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بررسی مشکلات و معضلات تأمین سوخت شناورهای نیروی دریایی راهبردی ارتش با حضور امیر دریادار کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریای راهبردی جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از همکاران وی اختصاص داشت.

 

به مناسبت هفتم آذر؛ روز نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریای راهبردی جمهوری اسلامی ایران به همراه جمعی از همکارانش به کمیسیون دعوت شدند و گزارشی از اقدامات نیروی دریای ارتش با محوریت انرژی ارائه دادند و برخی خواسته‌های خود را به‌ویژه در حوزه سوخت‌رسانی به تجهیزات و ادوات این نیرو -که نیازمند حمایت کمیسیون انرژی و مجلس شورای اسلامی بود- را مطرح کردند. در این جلسه بر اهمیت سواحل مکران به‌عنوان مجموعه‌ای -که نیروی دریای ارتش ایران آنجا حضور فعال دارد و برخی از زیرساخت‌ها را ایجاد کرده است- تاکید شد.

 

همچنین مقرر شد؛ در آینده نزدیک هیاتی از کمیسیون انرژی به منطقه مکران سفر کنند و از تجهیزات و تاسیسات نیروی دریای ارتش بازدید شود، اظهار کرد: علاوه‌بر این در برنامه هفتم توسعه و در قانون بودجه 1402 نیز به منظور تامین نیازهای نیروی دریای ارتش به ویژه در حوزه انرژی با تاکید بر سوخت‌رسانی به تاسیسات و ادوات نیرو توجه ویژه خواهد شد.  

 

در پایان این جلسه نیز حسنوند به عنوان رئیس کمیسیون انرژی با اهدا لوح تقدیر از امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریای راهبردی جمهوری اسلامی ایران و امیر دریادار کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریای راهبردی جمهوری اسلامی ایران -که به نیابت از امیر دریادار شهرام ایرانی در کمیسیون حضور یافته بود- قدردانی کرد.

کد خبر 1236405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha