مراسم بزرگداشت شهید فخری زاده در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت دانشمند هسته‌ای کشور، شهید محسن فخری زاده، همراه با تجلیل از خانواده این شهید گرانقدر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین آقاجان پور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع امشب در مراسم سالگرد شهید محسن فخری زاده و تجلیل از خانواده این شهید عزیز که در حرم حضرت معصومه (س) برپا شد با اشاره به جایگاه علمی شهید فخری زاده، گفت: این شهید عزیز جایگاه برجسته و ممتازی در نظام دفاعی کشور داشت و با این که در زمان حیات خود کاملا گمنام و ناشناخته بود، لرزه بر اندام دشمنان می‌انداخت.

 

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع  ادامه داد: به گفته دشمنان شهید فخری زاده جزء ۵۰۰ شخصیت قدرتمند جهانی و پدر برنامه هسته‌ای ایران اسلامی و خارج چشم دشمنان ایران، اسلام و انقلاب بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقاجان پور با اشاره به برخی ویژگی‌های شخصیتی شهید محسن فخری زاده گفت: این شهید عزیز کار‌های منحصر به فرد و خلاقانه‌ای انجام می‌داد که کشور‌های پیشرفته نیز توان انجام آن‌ها را نداشتند.

 

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع گفت: اکنون ما در یک پیچ مهم تاریخی هستیم و چنانچه از این پیچ عبور کنیم تمامی مشکلات ما حل می‌شود و به فضل خدا دشمنان ما هیچ غلطی نمی‌تواند بکنند.

کد خبر 1236423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha